Top 10:2018-as filmek

46 0 0
                                    

Ezek a filmek az én tetszésem szerint vannak  felsorolva. Remélem tetszeni fog nektek!

10: Ocean's 8 Az évszázad átverése

Ez a film 7 nőről szól akik egy igen ritka gyémantot akranak ellopni. Szerinten a film vicces és logikus. Jól kigondoltak mindent.

9: Partiállat

Egy anyukáról szól aki beakarja fejezni az egyetemet a lányával. Szerintem nagyon ott van mert nagyon vicces.

8: Tomb Raider

Lara Croft végre kapot egy filmet is. Tomb Raider nagyon sokan a játékról is merik ami nem olyan rég új része lett (ami nagyon jó lett ;) ). Ez arról szól hogy hogyan is kezdődőtt minden. Lara itt az apukáját keresi aki eltünt már több éve. A film szerintem jó lett sok az akció és néha vicces.

  7: Hang nélkül

Ez egy horror film amit nyugotan megnézhetek egyedül is mert csak a Jumpscarek az ilyesztök szerintem a film nagyon érdekes és érdemes megnézni.


6: Deadpool 2

Ehez a filmhez nem tudok semmit sem füzni. Egyszerűen vicces és állat.

5: Szüzőrség

Tini lányokról szól akik végre végeztek az iskolával és a bálra készülnek hogy végre elveszithessék a szüzeségüket de a szülök erre rájönnek és megakarják akadájozno. Szerintem nagyon vicces lett.

4:Bosszuállók 4 Végtelen háború

Szerintem nem kell bemutatni nagyon sok lett benne az akció és nagyon vicces is lett csak a vége az nagyon lesokolt engem erre nagyon nem gondoltam és szerintem sokan igy vannak vele.

3: Fák jú tanár úr 3

Végre ez is megjelent a mozikban szerintem nagyon vicces lett és sok érzelem lett benne de szerintem még igy is jó.

2: Alfa

Sajnos még nem láttam ezt a filmet de mégis úgy érzem hogy az előzetesével erre a helyre kell tennem. Ez még a régi ídőkről szól egy fiúról aki megtanul felnőlni és talál egy jó barátot is.

1: Haverok Harca

Ez az a film amitt a legjobban vártam ebbe az évben és nem is csalódtam benne. A Haverok harca 5 barátról szól akik gyerekkoruk otta nem tudják abba hagyni a fogocskát mert ugy hiszik hogy így tartani tudják a barátságukat. Amikor a végén a filmnek bejelenteték hogy igaz történet alapján irodot nem akkartam elhinni de mutatak videokat az igazi srácokról. Nagyon nagyon vicces az egész film megállás nélkül.

Remélem hogy tetszet nektek! És meg néztek belelöle párat ;)

Filmek,Sorozatok,Magyar Youtuberek ReklámaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin