⠀
⠀⠀𝘥𝘦𝘢𝘳 𝘺𝘶𝘫𝘪,
⠀
⠀𝘰𝘯 𝘴𝘦𝘱𝘵𝘦𝘮𝘣𝘦𝘳 𝘵𝘸𝘦𝘯𝘵𝘺-𝘴𝘪𝘹𝘵𝘩, 𝘺𝘰𝘶 𝘢𝘴𝘬𝘦𝘥 𝘮𝘦 𝘵𝘰 𝘣𝘦 𝘺𝘰𝘶𝘳𝘴. 𝘸𝘦 𝘩𝘢𝘥 𝘰𝘯𝘭𝘺 𝘵𝘳𝘶𝘭𝘺 𝘬𝘯𝘰𝘸𝘯 𝘦𝘢𝘤𝘩 𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘧𝘰𝘳 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘢 𝘸𝘦𝘦𝘬 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘺𝘰𝘶 𝘢𝘴𝘬𝘦𝘥, 𝘴𝘵𝘦𝘱𝘴 𝘵𝘢𝘬𝘦𝘯 𝘢𝘯𝘥 𝘮𝘦𝘮𝘰𝘳𝘪𝘦𝘴 𝘮𝘢𝘥𝘦 𝘣𝘦𝘧𝘰𝘳𝘦 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘧𝘢𝘵𝘦𝘧𝘶𝘭 𝘥𝘢𝘺. 𝘺𝘰𝘶 𝘰𝘧𝘧𝘦𝘳𝘦𝘥 𝘤𝘩𝘪𝘤𝘬𝘦𝘯 𝘯𝘶𝘨𝘨𝘦𝘵𝘴 𝘧𝘰𝘳 𝘤𝘶𝘥𝘥𝘭𝘦𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘣𝘳𝘰𝘶𝘨𝘩𝘵 𝘮𝘦 𝘵𝘰 𝘢 𝘱𝘭𝘢𝘤𝘦 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘦𝘴𝘵 𝘤𝘩𝘪𝘤𝘬𝘦𝘯 𝘸𝘪𝘯𝘨𝘴, 𝘺𝘰𝘶 𝘩𝘢𝘯𝘥𝘤𝘶𝘧𝘧𝘦𝘥 𝘺𝘰𝘶𝘳𝘴𝘦𝘭𝘧 𝘵𝘰 𝘮𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘳𝘦𝘸 𝘵𝘩𝘦 𝘬𝘦𝘺 𝘯𝘰𝘵 𝘬𝘯𝘰𝘸𝘪𝘯𝘨 𝘺𝘰𝘶'𝘥 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘵𝘰 𝘴𝘭𝘦𝘦𝘱 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘢𝘮𝘦 𝘣𝘦𝘥 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘮𝘦 𝘰𝘳 𝘣𝘦 𝘢𝘴𝘴𝘢𝘶𝘭𝘵𝘦𝘥 𝘣𝘺 𝘢 𝘱𝘦𝘯 𝘰𝘯𝘤𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘵𝘰𝘰𝘬 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘭𝘦𝘢𝘷𝘦.
⠀𝘢𝘯𝘥 𝘧𝘰𝘭𝘭𝘰𝘸𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘰𝘴𝘦 𝘣𝘦𝘢𝘶𝘵𝘪𝘧𝘶𝘭 𝘮𝘦𝘮𝘰𝘳𝘪𝘦𝘴 𝘸𝘦 𝘮𝘢𝘥𝘦 𝘢 𝘥𝘳𝘦𝘢𝘮, 𝘪 𝘨𝘢𝘷𝘦 𝘮𝘺𝘴𝘦𝘭𝘧 𝘵𝘰 𝘺𝘰𝘶 𝘦𝘢𝘴𝘪𝘭𝘺, 𝘲𝘶𝘪𝘤𝘬𝘭𝘺... 𝘣𝘶𝘵 𝘪 𝘥𝘰 𝘸𝘢𝘯𝘵 𝘵𝘰 𝘳𝘦𝘮𝘪𝘯𝘥 𝘺𝘰𝘶 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘪 𝘢𝘮 𝘯𝘰𝘵 𝘲𝘶𝘪𝘤𝘬 𝘢𝘯𝘥 𝘯𝘦𝘪𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘢𝘮 𝘪 𝘦𝘢𝘴𝘺. 𝘪 𝘥𝘪𝘥 𝘯𝘰𝘵 𝘵𝘩𝘳𝘰𝘸 𝘢𝘭𝘭 𝘰𝘧 𝘸𝘩𝘰 𝘪 𝘢𝘮 𝘢𝘵 𝘺𝘰𝘶 𝘣𝘦𝘤𝘢𝘶𝘴𝘦 𝘪 𝘭𝘢𝘤𝘬 𝘤𝘰𝘯𝘵𝘳𝘰𝘭. 𝘪 𝘨𝘢𝘷𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘪𝘮𝘱𝘰𝘳𝘵𝘢𝘯𝘵 𝘱𝘢𝘳𝘵 𝘰𝘧 𝘮𝘦 𝘣𝘦𝘤𝘢𝘶𝘴𝘦 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘩𝘦𝘢𝘳𝘵 𝘪 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘴𝘰 𝘮𝘶𝘤𝘩 𝘵𝘰 𝘭𝘦𝘢𝘳𝘯 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘤𝘢𝘭𝘭𝘦𝘥 𝘰𝘶𝘵 𝘵𝘰 𝘮𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘰𝘭𝘥 𝘮𝘦 𝘪𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘰𝘬𝘢𝘺. 𝘪 𝘵𝘳𝘶𝘴𝘵 𝘺𝘰𝘶 𝘢𝘯𝘥 𝘰𝘯𝘭𝘺 𝘺𝘰𝘶 𝘵𝘰 𝘣𝘳𝘦𝘢𝘬 𝘮𝘦 𝘪𝘯 𝘴𝘶𝘤𝘩 𝘢 𝘣𝘦𝘢𝘶𝘵𝘪𝘧𝘶𝘭 𝘸𝘢𝘺.
⠀
⠀𝘪 𝘥𝘰𝘯𝘵 𝘴𝘢𝘺 𝘵𝘩𝘦𝘴𝘦 𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨𝘴 𝘵𝘰 𝘧𝘳𝘪𝘨𝘩𝘵𝘦𝘯 𝘺𝘰𝘶! 𝘣𝘺 𝘢𝘭𝘭 𝘮𝘦𝘢𝘯𝘴 𝘪 𝘴𝘢𝘺 𝘵𝘩𝘦𝘴𝘦 𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨𝘴 𝘣𝘦𝘤𝘢𝘶𝘴𝘦 𝘪 𝘸𝘢𝘯𝘵 𝘺𝘰𝘶 𝘵𝘰 𝘬𝘯𝘰𝘸 𝘩𝘰𝘸 𝘴𝘱𝘦𝘤𝘪𝘢𝘭 𝘺𝘰𝘶 𝘢𝘳𝘦 𝘵𝘰 𝘮𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘢𝘭𝘵𝘩𝘰𝘶𝘨𝘩 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘥𝘢𝘺 𝘸𝘢𝘴𝘯'𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘵 𝘰𝘧 𝘦𝘷𝘦𝘳𝘺𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨, 𝘪𝘵 𝘮𝘢𝘳𝘬𝘴 𝘢 𝘷𝘦𝘳𝘺 𝘪𝘮𝘱𝘰𝘳𝘵𝘢𝘯𝘵 𝘣𝘦𝘨𝘪𝘯𝘯𝘪𝘯𝘨. 𝘰𝘧 𝘺𝘰𝘶 𝘢𝘯𝘥 𝘮𝘦, 𝘢𝘯 𝘦𝘭𝘢𝘣𝘰𝘳𝘢𝘵𝘦 𝘫𝘰𝘶𝘳𝘯𝘦𝘺 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘵𝘦𝘥 𝘣𝘦𝘧𝘰𝘳𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘢𝘧𝘵𝘦𝘳 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘣𝘦𝘢𝘶𝘵𝘪𝘧𝘶𝘭 𝘥𝘢𝘵𝘦 𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘦𝘢.
⠀
⠀⠀𝘧𝘰𝘯𝘥𝘭𝘺,
⠀⠀— 𝘩𝘪𝘳𝘰 𝘵𝘴𝘶𝘬𝘪☆
⠀
⠀
YOU ARE READING
- 𝘧𝘰𝘯𝘥.
Thơ ca⠀ ⠀" ᵗʰᵉ ᵗᵃˢᵗᵉ ᵒᶠ ʸᵒᵘʳ ᶠⁱⁿᵍᵉʳᵗⁱᵖˢ ⁱ ᶜᵃⁿ'ᵗ ᶠᵒʳᵍᵉᵗ ˡⁱᵏᵉ ˡⁱᵏᵉ ᵒⁱˡ ᵖᵃⁱⁿᵗⁱⁿᵍˢ ᵒⁿ ᵗⁱʳᵉᵈ ᶜᵃⁿᵛᵃˢᵉˢ, ᵃ ʰᵒᵒᵏ ˡⁱⁿᵉ ᵃⁿᵈ ˢⁱⁿᵏᵉʳ ˡᵒᵛᵉᵈ ᵇʸ ᵗʰᵉ ᵐᵃˢˢ ᵃⁿᵈ ᵒⁿˡʸ ᵏⁿᵒʷⁿ ᵇʸ ᶠᵉʷ. " ⠀- 𝘧𝘳𝘰𝘮: 𝘮𝘦; 𝘵𝘰: 𝘺𝘰𝘶. ⠀