Ning siis Mark pani mu maha.
Ma virutasin talle kohe käega vastu nägu ning ta suudles mind....
______________________________________"Üü....Meie armas paarike"
Karjus üks Marki sõber, kes oli meie juurde jooksnud...Ning ma tõukasin Marki eemale ja jooksin veest välja....
Ma kuulsin kuidas Mark hakkas oma sõbraga mölisema...
"Türa,pidid sa tulema ve?!"
"Sorry mees"
Ning siis Mark hakkas mulle järgi jooksma...
"Susanna!!! Oota.Palun!!!"
Ma ei kuulanud teda ma panin oma asjad kokku ja hakkasin ära jooksma...
"Susanna.On kõik korras?"
Kûsis Chris."Ei.Kas sa oled autoga?"
Küsisin Chrisilt"Ja.Ma võin su koju viia kui sa tahad?"
"Ja.Palun vii jah"
Ning Mark jõudis minuni...
"Susanna.Anna andeks.Ma ei tea mis toimub.Anna andeks palun"
Palus Mark."Lähme?"
Kûsisin Chrisilt kuna ta oli riides."Okei"
Ning ma hakkasin juba minema ja siis haaras Mark mu käest kinni.Ma vaatasin Markile kurja pilguga otsa...
"Palun räägi minuga.Karju kasvõi.Palun ütle vähemalt midagi"
Ning ma tõmbasin oma käe lahti...
Ja hakkasin jooksma kuid siis ma hakkasin kukkuma,aga siis püüdis keegi mu kinni...See oli Mark...
Ning siis ma tõusin püsti ja Mark tõmbas mu enda kallistusse..."Rahune maha.Palun räägi minuga"
Ûtles Mark..."Palun tulge appi!"
Karjusin täiest kõrist ning proovisin lahti rabeleda."Kas soovite abi preili?"
Kûsis mingi turva..."Ja palun"
Ning siis ta tõmbas Marki ära mu küljest.
"Aitäh"
"Chris.Palun vii mind koju"
"Ja.Lähme"
"Türa Susanna"
Karjus Mark.Ta proovis minu juurde tulla aga see turva surus ta maha...
See turva kutsus Markile mendi ka kuna ta läks sellele turvale kallale + Mark oli joogine...
Ma jõudsin lõpuks koju...
"Tahad äkki kohvile tulla?"
Naeratasin ma Chrisile.Ma ei tahaks ûksi olla...
Mul oli nutt kurgus ma tahtsin nutma hakata..."Ja ikka"
Vastas Chris mulle sõbralikult.Ning ta tuli minuga tuppa kaasa...
Ma hakkasin Chrisile kohvi tegema ja järsku kukkus mul tass maha puruks.Siis ma lihtsalt ei suutnud enam ja vajusin mööda köögikappe maha ja vajusin kägarasse ja hakkasin nutma..."Susanna.On sinuga kõik korras?"
Tuli Chris minu juurde...Ning ma vaid raputasin pead ja ss Chris istus minu kõrvale maha ja hakkas mind kallistama.
"Mis sinuga juhtus? Te olete ju Markiga suhtes.Või ei ole?"
"Me...Vahet pole"
Ning ma kallistasin Chrisi vastu...Ja ma jäin teda kallistades magama.Ma tundsin kuidas Chris võttis mu sülle ja tassis mind diivanile.
STAI LEGGENDO
Tõde või tegu? ✔
Storie d'amoreRaamat räägib ühest 17 aastasest Susannast.Ühel õhtul mängis ta oma kahe parima sõbraga pudeli mängu ja Susannale anti 1 tegu.Nimelt Susanna pidi olema 1 kuu jooksul 10 poisiga... Kuidas Susanna sellele reageeris? Ja mis juhtuma hakkab? Kui tahad...