Ann nu mai avea răbdare pana seara. Băieții erau gata de plecare pentru a merge sa repete versurile și miscarile. Melodia se numea IDOL. La ora 8 începea filmările cu noua piesa. Sooki și Nicole erau prezente pentru a vedea cât de bine sau pregătit băieții la aceasta piesa. Lui Ann a inceput sa tipe de bucurie și de fericire alături de Nicole sora ei foarte bună.La sfârșitul piesei Ann ia spus băieților.
Ann :Băieți haideți sa mergem sa mâncăm undeva ca sigur va este foame.
Jimin :Ce ziceți sa mergem cu fetele sa mâncăm undeva?
Baietii : sigur haideți.
Au ajuns la o pizzerie. Ann nu mai putea de foame și ea a cumpărat o pizza care sa poată sa o împartă cu Nico. Iar băieții au cumpărat și ei și au mâncat pe saturate. Iar Ann și cu Nico au terminat înaintea lor. Dar băieții erau sătui pana în gat. V o oprește pe Ann ca sa ii spună ca o iubește. După un timp băieții se ridicau și V a luat-o în brate pe Ann și Suga a luat-o pe Nico în brate. Nico a inceput sa rada cand a văzut ca Suga o ia în brate. Și Ann nu mai putea și ea de ras. Când au ajuns acasă Ann și cu Nico erau obosite de nu mai avea chef de nimic. Iar băieți sau dus acasă și ei erau franti de oboseală. Ann sa schimbat de haine și sau culcat la fel și Nico. Pe urma a venit dimineața. Ann și cu Nico sau trezit Ann sa dus la baie sa își facă rutina ca pe urma sa facă micul dejun. După ce au terminat de mâncat Nico la sunat pe V sa vadă dacă pot sa întâlnească cu toți în oraș pentru a petrece o sâmbăta alături de băieți. Ann a întrebat-o pe Nico dacă vrea sa se întâlnească cu băieții în centru. Ea a acceptat. După ce a ajuns în centru. După 5 minute au apărut și băieții și sau dus la mol. De acolo Ann și cu Nico au cumpărat haine noi. Iar băieții au cumpărat și ei tricouri și pantaloni. După aceea sau dus acasă. Băieții sau strâns la Ann și la Nico pentru a mai sta de vorba.
După un timp băieții au plecat ca era târziu și fetele erau obosite.Pentru ca a doua zi băieții aveau treaba. Pentru ca ia chemat directorul lor.
Va urma........