Era o zi frumoasa prin seul. Ma plimbam cu cățelușa mea Miry. Am ieșit sa ma plimb cu Miry am mers în parcul de animale.
Am ajuns acolo și am văzut-o pe fosta mea colega Ann.Eu: Bună Ann cf?
Ann: Hey bn u?
Nu apuca sa spun ceva ca Ann a sărit în bratele la un băiat îmbrăcat în negru, cu o șapcă și cu ochelari de soare. Mam întrebat în minte cine poate fi ca mi se pare cunoscut. După a venit Ann la mine și la prezentat.
Ann: Jihyun el este Jhope, cred ca îl cunoști. Nu
Eu: Da e biasul meu de când eram mic.
Nu am mai spus nimic și Ann a plecat cu el și eu am plecat acasă cu Miry. Am ajuns acasă și mam dus ca fac un dus ca eram tot transpirat.
*********************************
Mam pus în pat și am primit un mesaj de la Ann.
Ann: Cf dormi?
Eu: Bn u, nu dorm.
Ann : Vrei maine cu mine și cu jhope sai cunoști și ceilalți băieții
Eu: Da desigur.
Am închis telefonul și mam culcat.
A doua zi
Ma trezit Miry ca trebuia sa o scot afara. Mam îmbrăcat și am ieșit afara. Mam plimbat 30 min în care am ascultat bts. Și am primit un mesaj de la Ann în care îmi spunea.
Ann: Hey vi sa ne vedem.
Eu: ok.
Pov Ann
După ce am vb cu jihyun am plecat după j hope și ceilalți băieți. Am ajuns acolo și iam luat si am plecat către jihyun cu dubita neagra. În 10 min am ajuns în fata blocului la el.
Pov jihyun
Am auzit un sunet afara și am coborât jos. Acolo era o dubita neagra în care a coborât din ea Ann.
Ann: Hainde urca.
Am rămas puțin uimit, dar am urcat.
Va urma.......