CAP11

11 1 0
                                    

După ce au terminat tot cheful Ann si ceilalți au hotărât să se ducă să se pună la somn. Iată a sosit și dimineata. Ann și Nico erau în bucătărie și au discutat cum era ca ne-am căsătorit cu membrii din BTS.
Ann:cum te simti ca te-ai căsătorit cu JK?
NICO:foarte bine. Tu cum te simti ca esti iubita lui V?
Ann:foarte bine!
Nico:ok.
Tot timpul în care au vorbit fetele au pregătit și micul dejun pentru băieți dar și pentru soții lor.
Intra Jimin în bucătărie și intreaba pe fete.
Jimin:ce pregatiti amandoua acolo?
Fetele:micul dejun pentru soții nostru și pentru voi.
Jimin :ok
După ce au terminat de mâncat Suga a intrebat cine iese azi în oraș.
Suga:care vrea să iasă azi în oraș la aer curat?
Băieții :noi
Ann :pot să vin și eu?
Băieții :daaa
Nico :ba băieți eu rămân acasă ca vreau sa ma joc jocuri pe Xbox.
Băieții :cum vrei.
Nico :maine mai mergem prin oraș?.
Băieții :desigur, mai vedem
Nico :nice
A sosit seara si toți se adunară la masa. RM îi întreba pe toți ceilalți dacă vor să se uite cu toți la un film de groază. Iar Nico și Ann le plăceau la nebunie filmele de groază. Suga era un pic teama dar încearxa să își injinga frica și se poate uita până la sfârșitul filmului.
După ce sa terminat filmul sau dus la culcare pentru o nouă zi..
Dimineata Suga se trezi înaintea fetelor. La 5 minute se trezi Jin și îi spune lui Suga
Jin :yongi unde sunt fetele?
Suga :încă nu s-au trezit.
Jin :ok
Lui Suga îi vine o idee mareata.
Suga :Jin!
Jin :da
Suga :hai sa pregatim noi micul dejun pentru toti. Pentru ca fetele ni l-au pregătit în fiecare zi.
Jin:ok, deacord
La o oră mai târziu se trezira și fetele și restul din casa. Fetele ai ramas surprinse cand au văzut micul dejun făcut de ei.
Jimin i-a întrebat pe toți dacă vor să meargă la o plimabre în oraș. Băieții au fost de acord. Ann și cu Nico au privit privelistea din parc. Unul dintre băieții o suna pe Nico să vadă pe unde se află:
Nico:Alo
Jk:unde sunteti?
Nico:prin parcul din centrul oraș
Jk:vreti sa veniți cu noi pe la mall?
Nico :da, poate găsim și niște jocuri video!
Jk:ok, deci sunteti in Parcul din centru?
Nico:da.
Jk :asteptati-ma acolo vin să vă iau.
Nico:ok bye
Jk:bye.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 14, 2019 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Prietenia cu idoli Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum