Aku menarik nafas sebelum melangkah masuk ke dalam kawasan sekolah . Beg sekolah jenama Body Gloves berwarna merah hitam dibetulkan . Harap-harap tak kecoh .
Dengan lafaz bism-- okay . Aku masuk . Sepanjang perjalanan , aku tunduk . Tak nak bertemu dengan geng bts .
" weh , tu budak tu yang like gambar aku semalam . Terkejut beruk aku wey . First time dia like . "
BUF ! segala bulu termasuk bulu kening aku meremang . Aku mempercepatkan langkah aku , namun ..
" wey , budak ! Yang beg Body Gloves warna merah hitam tu ! Meh sini kejap ! "
Ten tereng terenggg ! Matilanak . Aku tidak mempedulikan panggilan itu malah aku besarkan langkah aku .
" kyah ! "
Aku mengetap bibir . Takut ..
Tiba-tiba beg aku ditarik . Secara automatik badan aku menoleh ke arahnya . Aku menutup rapat mata aku .
" ni , purse kau . "
Wait , what ? Perlahan-lahan aku buka balik mata aku . Haah lah . Beg duit aku . Macam mana boleh hilang ?
Aku pandang empunya tuan yang tarik beg aku tadi .
" J-Jimin sunbae .. " kata aku perlahan .
" nae ? "
Lantas aku menggeleng kepala aku . Beg duit aku yang berada di gengamannya aku ambil perlahan , namun dia tarik balik .
" a-ahh .. "
" kejap , kau en yang like gambar aku semalam ? "
Gulp ..
●○●○
YOU ARE READING
Instagram ; PJM
FanfictionDengan instagram , kisah aku dengan dia bermula . " kenapa kau block aku ? Kau benci aku ke ? " Start ; [ 21 Sep 2018 ] End ; tunggu kerbau terbang