; 5

320 37 0
                                    

" Choi Chunhye ? "

Apa yang Jimin sunbae katakan tadi ? Aku .. tak faham .. hadiah ?

" Chunhye - ssi ?! "

Kalau aku like gambar dia banyak-bayak , semakin malu aku wey . Tapi , aku nak tahu hadiah dia apa . Lumayan ke ?

" woih ! " lamunan aku terhenti . Aku mengedipkan mata aku beberapa kali memandang chingu semeja aku , Benon .

Jap , asal semua orang pandang aku ?

" cik Choi Chunhye , dah sampai malaysia ke ? " perli puan Han . Guru mata pelajaran Math aku .

" urm .. h-hahaha , t-tak lahh .. " aku memijak kasut Vernon .

" ahh ! haram jadah punya minah ! Kasut baru ni ! " Vernon membuka kasutnya dan meniup beberapa kali .

" hah , sila ulang balik apa yang saya ajar tadi . "

Gulp . Aku mana tahuuu !

" erm .. maaf puan Han , saya tak tahu .. " aku menggosok belakang kepala aku .

Maluu dohh !

" hm tau takpe , dah pergi berdiri luar kelas . Sampai kelas saya habis . SEKARANG ! "

Terhinjut bahu aku . Gila tak , suara macam mak lampir . Esy , nasib guru .

Aku terus menapak keluar dari kelas tadi . Sempat lagi aku jeling Benon yang lambai arah aku . Nak je tunjuk jari tengah ni ha .

Aku berpeluk tubuh sambil menyandarkan bahu aku ke dinding .

" kena denda ke cik ? "

Aku menoleh . Ha sudah .

●○●○

Instagram ; PJMWhere stories live. Discover now