; 7

237 22 1
                                    

" Benon, " Benon yang berada di sisi aku dipandang . Sedap je dia teguk air .

" apa ? "

" kau .. kenal tak geng bts ? " aku menyoal .

" erk , weh . meh aku nak bagitau kau something . " Benon meletakkan botol airnya . Bahu aku dirangkul .

" apa dia ? "

" kita ni kan , jangan buat-buat bodoh ya ? kau belajar punyalah struggle tapi bodoh . hm . " Benon pandang aku . aku hanya berkedip-kedip memandang makhluk tepi aku ni .

" tak faham lah "

PISH

" aduh ‼ " dahi aku ditampar kuat .

" HAAA aku baru je cakap jangan buat-buat bodoh . kan dah kena . "

" eh sakit la DWAEJI HAA AMIK KAU AKU SUMPAH HIDUNG KAU JADI BESAR NAYA JE KAU " aku tarik-tarik rambut kokonya .

" OKAY OKAY MAAF , SAKIT LEPAS LAH BODOE " rambut aku pula jadi mangsa tarikan Benon .

" HAA baru tahu kau kuasa aku macam mana . hah , cepat lah straight to the point . " rambut yang serabai dah macam hutan belakang rumah nenek aku dibetulkan .

" opkos la aku kenal bodoe . kitakan sekolah sama hadoii . kau ni macam tak tahu siapa sebenarnya bts tu . "

" siapa ? tak masuk dalam tv pun ? dalam music bank takde pun ? " aku menjeling Benon .

CEh , dia cakap macam bts tu terkenal sangat-sangat . kalau terkenal , dah memang tak la diorang nak sekolah dekat sini . sekolah kat sini untuk budak biasa-biasa je .

Orang femes takkan jejak kaki mereka dekat sini . tu , sekolah private sana .

" kalau kau nak tahu , salah seorang daripada geng bts ni anak kepada pelakon yang gila-gila terkenal lah . " terang Benon .

○●○●

Instagram ; PJMWhere stories live. Discover now