- Kodėl taip staigiai manai, kad pasikeisiu?
- Nes tu jau pasikeitei. Nors ir nenori to pripažinti nuo manęs to nenuslėpsi. Mano plaukai ir akys turi savo paslapčių,- Jungkook susidomėjęs atsisėdo arčiau ir sako:
- Aš labai norėčiau sužinoti.
- Daug kas laiko mano akis ir plaukus dovana, bet aš tai laikau prakeiksmu.
- Kodėl?
- Mano akys kartais mato to ko geriau nematytų, o plaukai parodo daugiau negu reikia.
- Kaip suprasti?
- Mano akys gali prasiskverbti pro žmogų, gyvūną ir panašiai ir sužinoti viską apie juos. Mano plaukai tuo tarpu parodo visą slypinčią magija.
- Man įdomu, koks tavo pagrindinis elementas?
- Aš tokio neturiu. Mano akys ir plaukai taip sakant sukuria kokį negalėčiau turėti elementą. Aš matau, kad tavo ugnis. Tavo aura turėtų būti šilta ir panašiai, bet tavo ugnys šaltos. Manau nenori, kad lysčiau į tavo vidų, todėl nelysiu.
- Gerai, ir nelysk, nes tau ten nėra ko būti.
- Nieko neprižadu. Kartais mano galios pačios padaro savo. Jos atranda savo kelius be manęs. Man dar nėra 19 kaip tau, todėl ir negaliu kontroliuoti jų.
- Aš tai suprantu.
- Jai nori, gali praktikuotis ant manęs savo gydimo galias.
- Bet aš taip galiu tave ir pražudyti!!
- Ne. Manęs jokia magija negali nužudyti. Tai dar vienas dalykas susijęs su mano magija. Tau vistiek reikia treniruotis. Tu turi labai naudingą galia. Todėl tik pirmyn.
KAMU SEDANG MEMBACA
Cruel prince in love [LTU] / Jeon Jungkook
Cerita PendekGymei kitokia, todėl išlepintas ir labai žiaurus princas tave pasikvietė į pilį. Kas atsitiko, kad nebegalėjai grįžti?