·• РЕЧНИК НА ТЕРМИНИТЕ •·

1.4K 100 32
                                    

·• СВЕТОВЕ •·

Отвъден свят - мястото, на което отиват всички чисти души.

Земен свят - мястото, което обитават живите хора.

·• ПРИЗРАЦИ •·

чиста душа - душа на човек, чиято смърт е настъпила по естествен начин, т.е. починал е от старост, болест, глад и пр. Чистите души са напълно безобидни. Само те могат да бъдат изпращани в Отвъдния свят.

опетнена душа - общото наименование на морите, вастите, асетите и уокърите (в историята може да се срещне и като нечиста душа, омърсена душа)

мора - вид опетнена душа на човек, чийто живот е отнет насилствено (чрез убийство или самоубийство). Хранят се с чисти души или изсмукват душите на живите хора.

асет - вид опетнена душа на човек, която поначало е била чиста. Ако чистата душа е прекарала прекалено много време, бродейки по Земния свят без да бъде пратена в Отвъдния, тя се превръща в асет. Чиста душа става асет и когато тя бива призована от Отвъдния свят отново в Земния. Асетите са способни са да обладават телата на живи хора.

уокър - опетнена душа на убиец. Те не излъчват отличителна душевна енергия като другите призраци, което ги прави най-трудни за залавяне. Приличат на обикновени хора. Обикновено приемат формата на близки хора на тяхната жертва, за да могат да я предразположат и да се нахранят с кръвта им.

васт - душа на животно. Обикновено не представляват заплаха за хората, но при определени обстоятелства са способни да поглъщат чувствата и емоциите на човек.

·• ХОРА •·

жътвар - единственият човек, който е способен да отведе чистите души в Отвъдния свят.

медиум - човек, който може да разговаря с чистите души в Отвъдния свят. Играе ролята на единствената връзка между двата свята.

духолòвец - човек, притежаващ шестото чувство, обучен да лови опетнени души.

заклинател - духоловец, който отлично е запознат с особеностите на заклинанията, заклинателните кръгове и ритуалите.

носител - човек, който също притежава шестото чувство, но не е обучен за духоловец.

Изгубени души | Bulgarian original novelWhere stories live. Discover now