#12

242 10 0
                                    

Ve svatební den
,,Jsi nádherná" řekla mamka. ,,Překrásná!" dodal táta.

Do místnosti vběhla Lily že už je čas. S mamkou si odešla sednout a já s taťkou jsme se připravili. Slyšela jsem hrát hudbu a tak jsme vyšli. Bylo to překrásné. Nejkrásnější byl Marcus co na mě čekal na konci. Usmíval se a já také. Všichni se usmívali. Byla to svatba přesně podle mých snů.

Poté co oddávající něco odříkál se zeptal Marcuse ,,Vy pane Marcusi Gunnarsene, berete si zde přítomnou Emily Whitovou za svou právoplatnou manželku?" ,,Ano, beru." Odpověděl s úsměvem. ,,A vy Emily Whitová berete si zde přítomného Marcuse Gunnarsena za svého právoplatného manžela?" ,,Ano, beru." ,,Prstýnky." Řekl a Lily jako moje svědkyně nám je podala. Nandala jsem ho Marcusovi a on mě taky. ,,Prohlašuji vás za pravoplané manžele. Můžete se políbit." Řekl oddávající a mi tak udělali.

Oběd
Právě teď obědváme. Jsou tu rodiče, prarodiče zkrátka rodina a k tomu ještě svědci, takže i Tinus jako Marcuse svědek. Už asi měsíc chci Marcusovi říct jednu důležitou věc ale rozhodla jsem se že mu to řeknu po obřadu. Tak jde se na to. Vstala jsem a tím jsem upoutala všechnu pozornost. ,,Omlouvám se že vás rusim od jídla ale chtěla bych vám něco říct." Začala jsme a usmála se na Maca. Otočila jsem se na něj a pokračovala ,,Marcusi, chci ti to říct už asi měsíc a tak to prostě řeknu. Jsi ten co mi ukradl srdce a ten který mě udělal šťastnou paní Gunnarsenovou. A já tě aspoň doufám udělám šťastným teď protože ti chci říct že..." odmlčela jsem protože říct to je těžší než jsem si myslela ,,Protože jsem... těhotná!" Řekla jsem mu a čekala na odpověď ,,Opravdu?! To je úžasné! My budeme mít miminko!" Řekl a já byla štěstím bez sebe.

New Family [ Marcus and Martinus ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat