Twenty - five Years Later
Marcus :
,,Vaness! Zlato je čas jít!'' zavolal jsem na moji úžasnou dceru
,,Slib mi že mě nenecháš upadnout.'' otočila se na mě.
Na sobě měla bílé dlouhé šaty s modrými motýli. Vlasy spletené do složitého drdolu (viz. média nahoře)
,,Neboj se.'' usmál jsem se na ní. Úsměv mi oplatila a mohli jsme se vydat. Šli jsme po úzké, ale dostatečně široké cestičce. Všude okolo byli židle a lidé.
Vanessa:
Procházeli jsme uličkou a já byla čím dál tím víc nervozní... když jsem ale na konci uviděla toho, kvůli kterému jsem probrečela tolik nocí, posmrkala tolik kapesníků, mám s ním plno vzpomínek, Čekám dítě,... tu osobu, kterou i přes všechno co jsme spolu prožili miluju pořád jako bych byla 15ti letá puberťačka...
,,Vanesso Elisabeth Gunnarsen, berete si zde přítomného, Lukase Garcia za svého právoplatného manžela...?'' podívala jsem se na všechny ty lidi a pak na něho, ,,Ano, ano beru''
,,A Vy, Lukasi Garcia, berete si zde přítomnou Vanessu Elisabeth Gunnarsen, za svou právoplatnou manželku...?'' Zeptal se Lukase oddávající ,,Ano beru'' řekl sebevědomě
,,Mocí mi svěřenou, tímto státem, vás prohlašuji za Manžele a manželku, můžete se políbit''
__________________________________________________________________________________
Tak a je tu konec... Tohle byla opravdu krátká kapitola a slibuji že v dalších storkách se polepším. Doufám že i přesto že tahle story nemá miliony kapitol, není ani ničím zajímavá,... vás pobavila, bavila vás, a rádi si přečtete nějakou z dalších.
ČTEŠ
New Family [ Marcus and Martinus ]
FanfictionAhoj! Je mi šestnáct. Jmenuju se Emily. Bydlím v Česku. Mám mladší sestru která se jmenuje Emma, mamka je Venesa a táta Timmy. Jsme rodina Whitových. Žijeme krásný a šťastný život. To se ale všechno změní...