1."Модерният"
В кавички е, защото обикновено учениците му не го ще харесват особено или му се подиграват. Обикновено 25-годишен, току що завършил висшето си. Ръси някакви тъпи смешки, опитвайки се да изглежда забавен, но често става обекта на подигравки заради това.
2.Когато аз бях млад-типът
Обикновено е някой 70-годишен, който е решил, че и след пенсия иска да работи. Когато дисциплината не му харесва започва да разправя нещо от сорта на: "Когато аз бях млад никога не си позволявах да правя такива неща!". Виж сега, нашето поколение забременява на 15, пуши на 12 и се забърква в наркосделки на няма и 20. Проумей че не може да направиш нещо по въпроса, колкото и да не ти харесва (и на мен също).
3.Готиният
Този път не е в кавички. Това е този учител, който не ти дава много домашни, разговаря с класа на теми, който го интересува и се кара само в краен случай. Неговият клас го обожава. (Това е моята класна!!).
4.Натоварващият
Да, този всички го мразят. От първия учебен ден те натоварва с куп домашни и те подготвя за изходното ниво или външното оценяване. Обикновено това е учителят по математика.
5.Непукистът
Този вид обикновено е любим на повечето ученици. Не те кара да си купуваш сума ти учебни тетрадки, не се кара ако си без домашни и уроците са страшно кратки.
---
Е това беше този път от мен. Дано да ви е харесала главата-класация. До следващият път.
KAMU SEDANG MEMBACA
Моят живот в 7 клас
NonfiksiВ живота си не съм писала по-добра... ЩУРОТИЯ! И в главата роля е... Не, не е Хари Стайлс, а просто АЗ. #2 в #me - 08.10.2018г. Иууупи!