Ogün Ece hazırlanmıştı arkadaşlarını 3 ay sonra tekrar göreceği için çok mutluydu.Üstelik Liseye de daha yeni başlamıştı kahvaltısını yapıp giysilerini giyip hemen okula gitti ve okulda sıradan bir gün geçirdi bir hafta sonra okulun voleybol takımı vardı ve voleybolda yetenekli olan kişileri takıma alacaklardı bunu duyan Ece çok heyecanlandı ve onun voleybolu iyi olduğu için hemen oda takıma adını yazdırdı Bunu duyan arkadaşları onu çok kıskanıp hemen onlar da adını yazdırdı 2 gün sonra elemeler başladı Ece'nin arkadaşları{Pelin ve Duru} elendi ama Ece elenmedi. Bir ay boyunca bu kursa her gün gitmesi lazımdı çünkü bir ay sonra voleybol maçları vardı arkadaşları katılmadığı için elendikleri için Eceye kırgınlar dı çünkü Ece'yi çok kıskandılar Ece Voleybol oynarken Pelin ve Duru sınıfa çıktılar daha sonra Ece'nin voleybol kursu bitince Ece de onların yanına gitti ama o onlar kırgındı ve Ece bana neden kırgın sınız dedi onlar ise biz voleybol takımını anlınamadık ama Sen alındın Ece de dedi ki ama benim bunla bir hiçbir alakam yok Ben daha iyi oynadığım için öğretmen beni seçti Onlar hemen konuyu kapatıp evlerine gideceklerini söyledi Ece ise bir şeyler yapabiliriz çarşıya gidelim ya da kahve içelim dedi onlarsa canlarınız sıldıklarını ve evde dinlenecklerini söylemişlerdi Ece'de Peki öyleyse dedi O da evine gitti . Evine gittiğinde en sevdiği dayısı gelmişti ve dilsiz ona Amerika'dan Bir voleybol giysisi voleybol topu getirmişti Ece çok sevindi ve 1 ay boyunca kursa eksiksiz gitti. İşte oyun gelmişti voleybol maçlarının olduğu gün Ece voleybol maçlarında yaralanmıştı Ama gene de oyun voleybola devam etti ve kazanan Ece'nin bulunduğu grup oldu. 🏐 ve daha sonra Sınavlar başlamıştı.Pelin ve Duru sınavlarda 60 ve 50 civarlarında notlar alıyordu.Ece ise 80 90 ve 100 arası notlar alıyordu. Ece'nin arkadaşları Ece'yi sürekli kıskanıyor. Ve iki üç hafta sonra onlar Ece ile küsmüşlerdi. Ece Nisa , Ecrin ve Elif adında 3 arkadaşla tanıştı . Ve onlar Ece'yi hiç kıskanmıyorlar. Ece Nisa Ecrin ve Elif hep beraber çok eğleniyorlar.
😄😊 Mutlu son 😁😄