{1}

20 1 0
                                    

Medyadaki Ebru

Bugün mutluydum çünkü bu allahın belası herşeye uzak yurttan evime döncektim. Eşyalarımı hazırlamıştım babamın gelmesini bekliyordum artık bu arada ben ebru 11 sınıfa gidiyorum moda tasarım okuyan antalyada yaşayan bir kız.

Anosla adımı seslendiler babamın geldiğini haber ettiker hemen eşyalarımı alım babamın yanına gittim babam eşyalarımı bağaja yerleştirdikten sonra arabanın direksiyon bölümüne yerleşti. Herşeyden uzak gidiyordum ve hayatta beni ne zorlukların beklediğini ve nasıl bir zorlu aşkın.
Eve gelmiştik annemle de hoşgeldin muhabbetinin ardından kendimi odama attım çok özlemiştim 11 sınıfın birinci dönemini yurtta bitirdim ikinci döneminde ise neler olacağından bir o kadar habersiz. Annemin sesiyle düşünceleründen kurtuldum.

-Ebru kızım yemek hazır seni bekliyoruz.

-Tamam anne geliyorum.

Yemek masasını olduğu gere doğru yürüdüm ailecek yemeklerimizi yedik fazlasıyla doymuştum odamın yolunu tuttum instagram hikayeme sıkıldım diye bir yazı paylaştım  çünkü çok sıkılmıştım.

Duş almam yazım ah anne havlularımı bereye koydun aca diye mırıldanırken telefonuma bir mesaj geldi.
Ahmet adında biri içimden bir ses yaz dedi biraz düşündüjten sonra selam yazdım kılasik şeylerdi işte insan nerden bilebilirdiki hayatının geri kalanının onun elinde olacağını  .

Daha fazla beklemeyip duşa girdim bir yarım saat çıkmadım  sıcak suyun altında kendimi rahat hissetmiştim tüm yorgunluğumun suyun akışıyla gidişini hissettim. Duştan çıktıktan sonra üzerime kalın bir o kadar da rahat şeyler giydim evet rahatlığıma çok düşkündüm tekefonuma gelen bildirim sesiyle düşüncelerimden kurtuldum. Telefonu elime aldığımda yine mesajın ahmet kişisinden olduğunu gördüm tanışalım mı? yazmıştı ne den olmasın dedim ki sonra çocuğa olur dedim.

Tekrar mesaj geldi,

-Tamam o zaman başlığim ilk ben, ben Ahmet 17 yaşındayım lise 3 gidiyorum Ankara da yaşıyorum Sağlık okuyorum gerisini zaman geçtikçe tanırsın.
  Son dediği cümleye anlam katamamıştım neden şimdi değil de ileride merak etmiştim ya da kuşkulanmıştım sabaha kadar konuşmuştuk onda anlamadığım şeyler vardı kendine çeken şeyler öğrenmek istiyordum yaşamak
Saat sabahın beşiydi artık gözlerimden uyku akıyordu dayanamadım ve gözlerimi bedenimi en önemliside ruhumu o güzel uykunun kollarına buraktım.





Merhaba arkadaşlar ilk bölüm olduğu için heycanlandım ve bu hikaye benim Hikayem yaşadıklarım ve en önemliside hissettiklerim iyi okular sizleri seviyorum 🌹❤

    MESAFE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin