2

292 36 8
                                    

' October 17 '

چشمامو ميبندم ، يه نفس عميق ميكشم و به اين فكر ميكنم كه قراره چجوري بگذرونم ؟
دقيقه هارو ، ساعت هارو ، روزها و در اخر هفته هارو .
اصلا به ماه ميكشه ؟

سرماي بد اكتبر توي بند بند بدنم ميشينه ، اينجا هوا سرد تره اما بدون تو اين هوا سرد ترهم ميشه ..

شالمو از گردنم بالا تر ميارم تا روي صورتمو بپوشونه ، عطر تورو داره !

همون عطري كه باهم از پاريس خريديم ..
اون روز خيلي خنديده بودم ، انقدر عطر بو كرده بودي كه ديگه بينيت از كار افتاده بود ، حتي بوي گوشت رو از سبزي تشخيص نميدادي ..

هنوزم با ياداوريشون خندم ميگيره !
تو هميني ، حتي وقتي نيستي برام خوبي ، حتي وقتي نيستي باعث لبخند روي لبم ميشي ، نيستي و حالمو خوب ميكني ..

چشمامو ميبندم و صورتتو به ياد ميارم ، موهاي نرمتو ، پوست براقت ، چشماي سبزتو ..
خنده هات.. خنده هات ..

به سمت هتلـم قدم ميزنم و سعي ميكنم هرچيزي غيراز تورو به عقب ذهنم هل بدم ..

ياد روزي ميوفتم كه براي اولين بار ديدمت و براي اولين بار بهم لبخند زدي ! ..

' Flashback to April 15 '

براي هزارمين بار به ساعت نگاه ميكنم .. فقط نيم ساعت ديگه مونده تا از اينجا خلاص شم !

:" هي ، تو زود ميري ؟"

كيم همونطوري كه داشت شيشه هاي مشروب رو با دستمال تميز ميكرد ازم پرسيد و بهش نگاه كردم

:" اره .. يكم كار دارم بايد به اونا برسم "

گفتم و تكيه مو از بار برداشتم

:" چطوري كِين اجازه داد ؟ "

كيم با تعجب پرسيد و بهم نگاه كرد

:" نميدونم ، هيچوقت از كار اون مرد چيزي نفهميدم "

شونه مو بالا انداختم و ليوانارو يكم مرتب كردم

سَـم كِين ، صاحب باريه كه من توش كار ميكنم ، يه پيرمرد رو عصاب و پولدار ،اما عوضي !
من يك ساله كه دارم اينجا كار ميكنم اما هنوزم به حرفاي زنندش و تيكه هاش عادت نكردم . چون يكي از بهترين و معروف ترين بار هاي لندن رو داره دليل نميشه كه انقدر پر رو باشه !

ختم كلام ، من ازش متنفرم .
اما بقيه بچه هايي كه اينجا كار ميكنن رو دوست دارم . براي مثال كيم !
اون از من قديمي تره و مسئول نوشيدني هاست البته اون ، جِين و مايك .. اونم فقط بار شماليه اينجا
از اينم نگذرم كه منم تا حد زيادي كمكشون ميكنم با اينكه كار من گرفتن سفارشا و رسوندنشون به بخش ويژه باره .

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 06, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Love, Angel [h.s]Where stories live. Discover now