Jméno: carlie15
Počet sledovatelů: 2,13k (9.10.2018)1. Co tě přimělo se přihlásit na Wattpad a psát knihy?
Na Wattpad jsem narazila naprostou náhodou. Sháněla jsem nějaké čtivo na internetu a jako jeden z prvních odkazů se mi právě objevil Wattpad. Původně jsem se sem přihlašovala s tím, že budu pouhý čtenář, ale poté jsem si řekla, že bych se taky mohla pokusit něco napsat a už to bylo. Píši už dlouho. Snad od základní školy, ale až posledních pět let jsem spisovatel se vším všudy.
2. Jak se cítíš na Wattpadu? Jaké máš pocity od doby co jsi se sem poprvé přihlásila?
Cítím se tu velmi dobře, Wattpad mi pomohl se rozvinout. Vždycky jsem psala jen do šuplíku, ale od té doby, co jsem tady píši, protože mne to baví a našla jsem ve psaní smysl svého života. Pocity jsou v celku dobré, i když se sem tam něco objeví. Malé zaškobrtnutí, po kterém se člověk musí oklepat a jít zase dál. Naučila jsem se nevzdávat se.
3. Máš rozepsaných mnoho děl, jak to zvládáš?
Mám rozepsané pouze jedno dílo, které tady publikuji. Samozřejmě, že v soukromí pracuji na více titulech, ať to jsou tituly určené pro Wattpad a nebo soukromá díla, která půjdou do časopisů či veřejná čtení.
4. Jak dlouho ti trvá napsat jednu kapitolu?
Čas se různí podle toho, na čem právě pracuji. Kapitolu určenou na Wattpad mám přibližně za tři čtvrtě hodiny hotovou, někdy je to i dříve. Taky hodně záleží na toku myšlenek. Na knize, kterou v soukromí připravuji pracuji třeba i dvě, tři hodiny.
5. Jak jsem se dozvěděla z tvých knih, už pracuješ. Stal se ti někdy nějaký trapas?
Bože, těch už bylo spousta. Já jsem takový lapač trapasů, ale člověk se nad tím nesmí moc pozastavovat. Udělám nějaký sek, zasměju se a jdu dál.
6. Máš nejoblíbenějšího spisovatele? (tady i v normálních spisovatelech)
Já beru knihu podle obsahu, děj se mi musí líbit a je mi jedno, kdo knihu napsal. Nikdy jsem nikoho moc neupřednostňovala, i když mám ráda knihy od Dana Browna a mám ráda Stephena Kinga, což je asi tak trochu pochopitelné, jelikož je to mistr Mystery....Jinak si ráda přečtu vše, ale musí mne to zaujmout.
7. Jaký máš názor na děti 11 a méně, které zde píší nevhodné díla?
Děti jedenáct a méně mi tady nevadí, pokud nepíší oplzlosti, které by skutečně psát neměly. Bohužel ve většině případů se jedná o nesrozumitelné příběhy, které postrádají naprosto logiku. Ale našla jsem tady už nějaké to mládě - pokud je tam mohu nazvat. Které napsalo skutečně dobrý příběh, ale nebyla v tom žádná erotika, to připouštím. Takže pokud píší příběhy, normálně zaměřené, jsem pro a ráda si jejich díla přečtu.
8. Jsi zamilovaná?
Nevím, zda mám na tuto otázku vůbec odpovědět, jelikož je dosti osobní. Ale mohu říci, že by se trochu té lásky v mém životě našlo.
9. Většina lidí má nějaký "rituál" při psaní. Máš i ty nějaký?
Když jsem v sobotu a neděli doma, píši ráno při kávě. Přes týden, kdy chodím do práce a vracím se až odpoledne, kávu si už nedávám. Ale nějaký ten rituál by se asi taky našel.
10. Od kolika let tě baví psát příběhy?
Psala jsem už jako holka na základce. Byly to krátké příběhy, nic světoborného. Čím jsem byla starší, tím víc jsem unikala od reality do světa fantasie. Skutečně psát jsem začala před pěti lety, kdy jsem napsala příběh o osmdesáti pěti kapitolách a od té doby píši. Jsem takový snílek. Psaní je můj život, je to pro mne malý zázrak, který se stal zničehonic.
.....
Ahojky příšerky, mám tu novou knížku, snad se líbí. Toto je první rozhovor. Já moc děkuji za tvůj čas carlie15 a odpovědi. Snad nevadí, že týkám.
*TT*
YOU ARE READING
Rozhovory se spisovateli
NonfiksiAhoj, zde budou rozhovory se spisovateli. Máš zájem o rozhovor? Neboj se a napiš!