klarvi

27 1 6
                                    

Jméno: klarvi

Počet sledovatelů:    91 (9.10.2018)


1. Co tě přimělo přihlásit na Wattpad a psát knihy?

Vlastně... já ani nevím. Přihlásila jsem se proto, abych příběhy mohla komentovat a dávat jim votes, ale důvod proč jsem začala psát knihy?... um, ten asi nemám. Ono to taky bylo celé jedna velká nehoda, které teď již nelituji. 


2. Jak se cítíš na Wattpadu? Jaké máš pocity od doby co jsi se sem poprvé přihlásila?

Na Wattpadu můžu být tím, kým skutečně jsem a nemusím se přetvařovat jako v reálném světě. Zároveň tu poznávám hodně lidí, kteří jsou stejní jako já a to mě těší, i když částečně i trochu mrzí. Ale mám Wattpad ráda a beru ho jako útěk od reality. 


3. Jaký je tvůj oblíbený žánr na čtení a naopak na psaní?

Čtu vlastně skoro všechno, jen fanfikce na Avengers, Marvelovky a podobné věci moc nemusím. A na psaní mám nejradši, jak je vidět, tak fanfikce nebo romance. Teď to zkouším s poezií a vypisováním svých myšlenek.


4. Máš tady nějaké kamarády popřípadě vzor?

Kamarády tu mám. Svou nejlepší kamarádku, kterou jsem poznala právě díky Wattpadu. Tady se jmenuje katir. Potom další kamarádku KikiBnsk  a předposlední je kamarád, který mi hodně pomáhá a ten se zase jmenuje MarkSchackwitz. No a potom samozřejmě i tebe. A vzor? No, tady na Wattpadu je hodně lidí, kterými se inspiruji, ale největší vzor mám v lidech, kteří ještě nevzdali svůj boj.

(Poznámka autorky: Moc děkuji :), potěšila jsi mě :))


5. Tebe znám, a vím, že chodíš do školy. Stal se ti už nějaký trapas?

Jaj, no po pravdě mám trapasů vážně hodně, ale jsou to spíše přeřeky, které říkám, když přemýšlím nad něčím jiným. Například jsem v Němčině místo věty :Wien ist in Österreich. (Vídeň je v Rakousku) Řekla : Wien ist in Ostrich. (Vídeň je ve pštrosovi) a spoustu takovýchhle, ale moc o tom nechci mluvit, protože mi to připadá docela ponižující... 


6. Kdybys se mohla setkat s kýmkoliv, kdo by to byl? (Herec, zpěvák,...)

Po pravdě? Já nevím. Mám asi dva nebo tři lidi, se kterými bych si přála se setkat, ale jsou to úplně obyčejní lidé. Žádný herec, zpěvák nebo tak něco. Avšak i tak jsou ti lidé pro mě hodně opravdu hodně důležití. 


7. Jsi zamilovaná? (omlouvám se, pokud se tě to dotklo, nebo ti tato otázka vadí)

Um... Trochu osobní otázka, ne? Ale, když to chceš vědět, byla jsem. Od té doby říkám, že láska je jen výmysl a neexistuje, protože ten kluk mě dostal na dno... Spíš se jen bojím znovu zamilovat, protože se bojím, že ten dotyčný by zase byl jako ON a to já nechci. 


8. Máš mnoho smutných knih, proč?

Podle mě je v každém špatném konci začátek toho dobrého a tím se ve svých příbězích řídím. Nemám ráda veselé konce, protože hned vím, jak to dopadne a to mě nudí. Miluji, když ta kniha s sebou nese napětí až do úplně poslední věty.

A nebo se prostě občas jen vypisuji z toho, co se mi právě děje nebo dělo a nějak si vždycky vzpomenu jen na ty špatné věci. 


9.Byla jsi někdy v zahraničí? U moře? Pokud ano, kde?

Um... U moře jsem byla asi, když mi bylo devět nebo deset. Taková ta česká dovolená v Chorvatsku. Docela ráda na ni vzpomínám, i když jsem hned druhý den dostala úpal a do moře potom už celou dovolenou nešla. A potom v zahraničí (bez moře) jsem byla v Anglii. I když je to ostrov a vlastně je tam moře, beru to tak, že se tam nedalo koupat, protože na koupání byla až moc velká zima. A na to taky velice ráda vzpomínám. Mám ráda cestování a poznávání nových věcí. 


10.Jaká je tvá oblíbená kniha? (Na WP i jako papírová)

Moje oblíbená kniha? ... když ono je to těžké, protože se mi to hodně mění... Čtu fakt hodně, takže vím, že asi za takový měsíc nebo dva zase budu říkat jiné. Ale asi Obraz Doriana Graye od Oscara Wildea. Potom určitě, Jestli zůstanu'(Zůstaň se mnou) od Gayle Formanové, protože je to úžasný příběh a miluju ho, i když končí více méně vesela. A potom mám docela ráda i takovou tu Českou klasiku od Karla Jaromíra Erbena Kytici. A nebo taky Mléko a med od Ruppi Kaur je skvělá kniha.Vážně, nemám úplně oblíbenou knihu. Mám jich ráda strašně moc a vypisovala bych je tu opravdu dlouho.

......

Ahojky příšerky, dnes je to už druhý rozhovor, snad se líbí. Já moc děkuji klarvi za její čas a ochotu odpovědět na mé otázky.

*TT*

Rozhovory se spisovateliWhere stories live. Discover now