Aisha_and_Amy

7 1 3
                                    

Jméno: @Aisha_and_Amy

Počet sledovatelů:       76 (16.10.2018)


1. Co vás přimělo se přihlásit na Wattpad a psát knihy?

Převážně touha seznámit lidi na Wattpadu s magií. Obě už jsme o ní něco nastudované a naučené měli a přišlo nám to strašně moc fascinující, tak jsme se rozhodli to nějakým způsobem sdílet se světem.

2. Jak se cítíte na Wattpadu? Jaké máte pocity od doby co jste se sem poprvé přihlásily?

No... Tak my jsme na Wattpadu od roku 2016 s tím, že každá máme svůj účet, který i nadále používáme. Od té doby už se toho celkem dost změnilo. Převážně to, že se Wattpad stal známou "sociální sítí", kterou má ve svém telefonu skoro každý. Každopádně se zde cítíme skvěle. Lidé tu jsou moc milí a nápomocní s gramatikou například. Samozřejmě se tu najdou i tací kteří nejsou až tak milí, ale to se dá přežít.

3. Záleží vám na číslech? (votes,...)

Spíše ne. Samozřejmě nás potěší když se třeba po měsíci koukneme na náš účet a vidíme, že nás začali sledovat noví lidé nebo že na naší knize je o tisíc více přečtení, ale jinak to nehrotíme.

4. Máte v plánu nějakou novou knihu?

Ne, nemáme.

5. Jak dlouho se věnujete magii?

Jeden rok. Začali jsme někdy uprostřed září roku 2017. Tento účet jsme si založili hned o měsíc později.

6. Aisho, ty jsi upír. Jaké to je?

No, tak je to normální jen trochu víc jím krvavé maso, ale jinak je to super jsem ráda, že se mi to povedlo.

7. Jak dlouho jste na Wattpadu?

Co se týče tohodle účtu tak to je 1 rok. Jinak já (Amy) jsem na Wattpadu od června 2016 a Aisha od listopadu 2016.

8. Amy, trénuješ ovládání ohně. Jaký je tvůj největší úspěch?

Můj největší úspěch byl když jsem dokázala zapálit svíčku pomocí rukou a mysli. Stalo se mi to asi před měsícem kdy jsem trénovala ovládání ohně a chtěla jsem zkusit něco nového. Povedlo se mi to až na 9 pokus. Od té doby se mi to už nepodařilo. Vždycky maximálně pár jisker.

9. Jak dlouho věříte v magii?

V magii věříme tak nějak od malička. Já (Amy) jsem si o magii začala více zjišťovat asi před 14 měsíci. Aisha nejspíše 13 měsíců.



......
Desátou otázku jsem zapoměla. Snad nevadí...
ČUS

*TT*

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 16, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Rozhovory se spisovateliWhere stories live. Discover now