Levire keltem fel.Éppen löködött..
-Te idióta!!El fogsz kés..-de nem bírta befejezni mert befogtam a száját.
-Mi a szar?!Csak még egy kicsit hadd aludjak..-nyöszörögtem.
-De már fél 8 is elmúlt!!-tépte le a kezem a szájáról.
-MI VAN
-Nem keltél fel arra a csörgő dobozra.
-Mi a szar elfogok késni el fogok késni!!-mondogattam de hiába.Gyorsan elvettem a szekrényből az egyenruhámat és beszaladtam a fürdőbe. Felvettem,gyorsan megfésülködtem lazán összekötöttem a hajam,fogtam a táskám és rohantam suliba.Még utólag visszarohantam egy köszönésér mire csak egy mormogást kaptam..Na szép..pont föcim lesz és a tanár terrorba tartja az osztályt szóval parázhatok.Mikor beértem és az ajtónál álltam..lepergett az életem magam előtt.Aztán csak úgy beestem.
-Elnézést a késésért!!
-Jól van édes aranyos kislányom ezt beírom a KRÉTÁba!!!*gonosz kacaj*
-NOOOOO
-Khm..na szóval hol is tartottunk?!Oh igen az éghajlatnál.
Blablablabla
Szinte semmit sem jegyeztem meg de no problem..Taylor a szünetbe jól leszidott hogy ha mégegyszer késni merek megeteti a tehenek szarát velem..Kezdek félni ettől a csávótól is.Zack is odajött hozzánk a szünetbe hogy hogy vagyok.Kicsit meglepett.De jól elhülyéskedtünk így 3asba.Suli után Zack felajánlotta hogy hazakísér.Persze nem utasítottam vissza mert kurva jó viccei voltak.
-Hogy hívják az emós gengszter csajszit?-probálkozott még eggyel
-Na hogy? 😂😂
-Ayako a gengszter!!-*röhög*
-NYOMD MÁR EL MAGAD XDD
Persze nem vettem magamra mert nem olyan vagyok :PP
Mikor hazaértünk megköszöntem hogy hazakísért..Mikor kinyitottam az ajtót.....Folytköv muhahhahhaha
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ide mit kell írni ? :"D
Fantastiksegg titolózus Ez egy vicc könyv (wtf) úgyhogy ne vedd komolyan légyszi c: az én picike agyam tartalma :3