Mi történik már ennyi ideig?Már kb 2 órája bement a mosdóba.(hangszigetelt az összes szoba)((tudjátok van pénz XD))Már be is esteledett.Najó megnézem mit csinál.
*benyit*
-Mit....-lefagyva álltam és pár másodperc múlva jöttem csak rá hogy most fürdött.
-Ömm..-kezdett volna bele.
-ÚRISTEN SAJNÁLOM NEM AKARTAM!!-csaptam rá az ajtót.Vörös fejjel felszaladtam a szobámba.Leültem az ágyamra és csak meredtem magam elé.Hogy lehetek ennyira hülye??Csak úgy álltam és néztem a kockáit.Ekkora hülye csak én lehetek.Valószínüleg az emberek nem enni járnak a fürdőbe.Mit is gondoltam?Mekkora egy szerencsétlenség vagyok ><Valaki kopogtatott az ajtón.Baszki nagyon megijedtem.Biztos valami kopogó szellem.Amikor benyitott Levi akkor megnyugodtam egy pillanatra.De aztán visszaemlékeztem az előző kínos eseményre és újra hevesen kezdett el verni a szívem.Most volt rajta ruha.
-Szia..-ült le mellém
-Sajnálom nem akartam benyitni!!><
-Biztos?Ha ilyen szerelmes cuccokat nézel-mutat a yaoi mangáimra- akkor tényleg elhiszi az ember hogy nem akartál.-mondja komoly fejjel.
-Jó akkor helyesbítek-flegmáztam én is- beakartam nyitni de nem tudtam hogy épp fürdesz!
-Tch..-fordult el.Erre én is elfordultam és néztem ki a fejemből.Megakadt a tekintetem egy mangán.Nem is emlékszem hogy vettem egy ilyen című mangát.."Érted átszelem a tengert is".Fura.Felálltam és odamentem majd belelapoztam.Ez Connieról és Sasharól szól?Nem emlékszem egyáltalán erre.Aztán egyszercsak valamit éreztem a hátamnál.Megfordultam és beleütköztem egy mellkasba.Egy kar is átkarolt.Én egyre vörösebb lettem.
-Nem is tudtam hogy shippeled őket.- engedett el és elvette a mangát.
-Nem tudom hogy került a polcomra.Biztos valaki odavarázsolta.-célozgattam vigyorogva arra hogy biztos Levi vette meg.
-Nem én voltam!-tette a kezeit maga elé mentegetőzve.
-Ahham..-a vigyor egyre nagyobb lett az arcomon.
-Nem is tudtam hogy olvasol perverz könyveken mást is!-most ő vigyorodott el.
-HaHa.-mondtam gúnyos mosollyal.Aztán ásítottam egyet.
-Mivan álmos a Csipkerózsika?-mondta még mindíg vigyorogva.
-Hagyjál már..meg amúgy is holnap suliba kell mennem..
-Te még jársz suliba?
-Ja..-ezzel megfogtam a pizsamám és elindultam fürdeni.Mikor kész lettem rögtön bebújtam az ágyba.Félálomba voltam amikor éreztem hogy valaki bebújik mellém.
-Le..Vi?-mondtam kómásan.
-Sssh..Aludj vissza..-mondta suttogva miközben átkarolt.Én úgy is tettem ahogy mondta.Hamar el nyomott az álom.Folytköv
ESTÁS LEYENDO
Ide mit kell írni ? :"D
Fantasíasegg titolózus Ez egy vicc könyv (wtf) úgyhogy ne vedd komolyan légyszi c: az én picike agyam tartalma :3