Kirli Ruhların Küçük Günahları

1.4K 63 17
                                    

Sert ve nasırlı elleri bir mühür gibi kızın avuçlarındaydı. Adamın gözlerine bakmaya cesaret edebilen biri pek tabii mahşer gününün korkunçluguna şahit olabilirdi. Kızınsa korkudan titreyen kirpikleri görüşünü bulanıklaştırıyor, zaten oldukça kirli olan adama flu bir görünüm nakşediyordu. Kızın ani irkilmesi sonucunda devirdiği kadehin içinde ki şarap yerde sahte bir kan gölü oluşturmuştu. Aldığı her nefeste adamın alnında ki ar damarı şişiyor, kavisli bir yol gibi kuzguni siyahı saçlarında sona eriyordu. Şöminede cayır cayır yanan ateş kızın rahibe üniformasından arsızca süzülüp altında ki nazik ve süt beyazı cildini renklendiriyordu. Genç kız olduğu yere bal mumu bir heykel gibi mıhlanmış, Marcus'un kıyamet gözlerinden kendini bir adım geri alamıyordu. Oysa ki bu adama bakmak dahi başlı başına bir günahtı ve rahibe günahının bedelini irinden ırmaklarda boğularak ödeyeceğini bilsede nefsine hakim olamıyordu. Her zaman çörek kokan bu odadan şimdi buram buram kan, ölüm ve viran kokuları yayılıyordu. Adam öne doğru usul bir adım attı. Kızın başında ki siyah örtüyü elinin tersi ile geriye ittirdi. Keten kumaş pelte gibi yığılırken kızdan ufak bir ses duyuldu. Bu ses adama güç vermiş olmalıydı ki hışımla kızın başında ki beyaz boneyi odanın ücra bir köşesine fırlattı. Şimdi kızın'ın siyahın en masum tonundaki saçları ve ak gerdanı gün gibi ortaya çıkmıştı. Denizlerden fersah fersah uzak bu iki ruhun boş bir kabuktan başka birşey ifade etmeyen vücutları, bir dalın yaprağına uzaklığı kadardı şimdi. Bu yanlıştanda öteydi, hatadan da fazla; bu göz göre göre cehhenneme adım atmaktı. Adamın soğuktan kurumuş dudakları çarpık bir gülümseme ile kıvrıldı. Kızın korkusu ve tedirginliği ona tarifsiz bir zevk veriyor, sınırlarını dahada zorlaması için sevk ediyordu. Burası tanrının evi, İsa mesihin kutsal tapınağıydı ve adam suya düşen bir kan damlası nasıl suya al bir görünüm verip tüm berraklığı bozuyorsa oda benliği ile kilisenin mukaddesliğini yok ediyordu. Genç kız, kedinin pençesine düşmüş bir serçe gibi zangırdarken adamın kocaman gölgesi duvarlara, ordanda tavanın üstüne düşüyordu.

Uçsuz bucaksız gökyüzünde bir şimşek çaktı. Yağmur taneleri özgürlüğüne koşan esirler gibi hızla kaldırım taşıyla buluşuyorken kaldırımda koyu lekeler bırakıyordu. Yağmurun başlaması ile genç kız dışarı bakmak için bir hamle yapmak istediysede adamın mavi bir zincir gibi olan gözleri buna izin vermedi. Kıza yaklaştı yaklaştı ve yaklaştı...

Ceketten çok herşeye benzeyen kadife kumaş kızın simsiyah rahibe giysisine değene kadar yaklaştı. Marcus alnını kızın şakağına dayadı ve çekinmeden ince belini kavradı. Kızın hoş rehalı nefesi adamın yüzünü yalamaya başlamıştı. Adamın bir an için göz bebekleri büyüdü. Kızın dudaklarına çölde vaha bulmuş bir bedevi misali açlıkla bakıyordu. Kalın ve sert parmaklarını ipeksi dudaklarında hoyratça gezdirirken, adamın gözlerinde merhametin zerresi yoktu. Genç rahibe kendini hiç olmadığı kadar aptal hissediyordu. Bu katran karası ruhu kurtuluşa erdirmek asla mümkün olmayacaktı. Bir kazan ziftin içine bir damla ışık ne yapabilirse oda Marcus için o kadarını yapabilirdi yalnızca. Bu boşuna uğraş şimdi onu zehirli kurbağalarla bezeli bir bataklıkta, boğazına kadar çamura batmış bir hale sokmuştu.

Kız güçlüklede olsa dudaklarını aralaya bildi ve ağzından tükürürcesine bir kaç kelime döküldü.

" Ben bir günahkâr değilim. "

Cümlesinin hemen ardından gözlerini sıkıca kapattı. Adamın arsız elleri çoktan aşağılara uzanmıştı. Bu sırada adamın gözü bir yanıp sönen ampüldeydi. Marcus bir tutam siyah saçı parmaklarının arasına aldı. Önce saç tutamını burnuna götürüp kızın tarçın ve zencefil kokusunu derince içine çekti. Ardından çıplak kalan kucağına eğilerek ;

" Ama ben şeytanın ta kendisiyim küçük rahibe ve sen benim avucumun içindesin. "

Çok sevdiğim bir kurgumla yme karşınızdayım. KRP benim için çok özel. Tanıtım videosunu izlemenizi öneririm @burcudurmaz harika bir video hazırladı. Giriş hakkında ki görüşlerinizi paylaşırsanız çok sevirim. Okuduğunuz için teşekkürler...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 25, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kirli Ruhların RapsodisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin