Merhaba, eminim ki bazılarınız final bölüminde olanları anlamadı.
Açıklamak istiyorum.
Hikayenin başından beri, sadece sevgilerini sunarken adını duyduğumuz bi Yoongi vardı. Kimse ona hikaye içinde Yoongi demedi veyahut kimse onun %100 Yoongi olduğunu bilemezdi.
Jo Yonghan küçük yaşta ailesel sıkıntılar yaşarken kendi içinde oluşturduğu karaktere isimler kendisini verdi.
Şizofrendi, evet. Lakin oluşturduğu karakter kendisiydi, evin içinde gezen silüet oydu, asıl kendisini başkası olarak hayal ediyordu. Buna Fregoli sendromu denir.
Fregoli Sendromu'na sahip kişiler tanıdıkları insanların sokaktaki insanların kılığına büründüklerine inanırlar. Bu hastalar genellikle yaşamlarındaki bir kişiye kafayı takarlar ve o kişiyi her yerde görürler. En küçük bir benzerlik olmasa dahi herhangi bir yerdeki herhangi bir insanı o kişi sanabilirler.
Çok nadir görülen nörolojik bir rahatsızlık olan Fregoli Sanrısı, bir başka deyişle bir kişinin yüzünü dışardaki herkesin yüzünde görmek, hatta herkesin birbirinin kopyası olduğunu sanmaktır. Örneğin bu sanrıya tutulmuş bir kişi, kendisi hariç herkesin aynı kişi olduğunu sanarken, herkesin kötü kişilerce ele geçirildiğini de düşünmektedir.
Bu olay 1982 yılında akraba evliliği sonucu doğmuş Alan isimli 5 yaşında olan çocuğun başına gelmiş. Çocuğun beyninde sorun varmış ve bu sorun ilerledikçe Fregoli Şizofrenliğinin ilk temeli oluşmuş
Yaşı büyüdükçe hastalığı büyümüş ve kendisini öldürmüş.
Bu kitabı yazmamdaki ilhamım o çocuktu
Umarım soru işaretleri silinmiştir aklınızdan
//
Eğer yine böyle fic isterseniz, söylemeniz yeter
Sağlıcakla kalın.