Bi, bi, bi, bi, bi......
Sună alarma telefonului.
Mă trezesc, opresc alarma dar e sîmbătă ,de ce a sunat oare? Cred că am uitat să o opresc.
Văd că stau singura în pat.
Mă ridic și îl caut cu ochii pe Daniel dar nu îl văd. Ies din cameră și cobor jos. Simt un miros plăcut care vine din bucatarie, și mă îndrept spre aceasta.
Îl văd pe Daniel care punea ceva pe masă.
Eu- Hei, ce faci aici ( spun eu zîmbind )
El- Macar cumva trebue să-ți rasplatesc bunătatea. Ia loc pe scaun.
Eu- Ce drăguț. Ce ai facut bun?
El- Clătite..., cu nutella sau cu miere?
Eu- Sigur că cu Nutella!
Iau furculița și gust o bucățică.
Eu- Ce bun e....
El- Mă bucur că îți place.
Eu- Mersi. Azi ce facem?
El- Vreau să mergem la vreun magazin de haine.
Eu- Bine.După ce terminăm de mîncat ne ridicăm de la masă și urcăm la etaj.
Eu merg in camera mea si imi aleg o ținută. Așa.
Ies din cameră și il văd pe el că mă așteaptă in hol. Îmbrăcat așa.
Și îmi dau seama că a luat hainele tatălui meu. Dar îi stă foarte bine.
El- Mergem?
Eu- Da!Ieșim din casă și ne îndreptăm spre centrul orașului. Ajungem la un magazin. Intrăm și ne uităm după citeva modele de haine. Am gasit o pereche de șorți cu imprintare militară, un maiou negru , unul albastru , o pereche de blugi turcoaz și si adidași negri. Le-am cumparat si am iesit din magazin.
Am decis să plecăm în parc, să ne plimbăm.
Apoi am trecut pe la un market să cumpărăm ceva de mincare., și neam pornit spre casă.Ajunși aproape acasă observ ca ușa este deschisă. Aud ceva sunete ce vin de acolo și alerg repede.....