Capitolul 2

19 3 0
                                    

El- Acum ascultămă....
Eu- Da, spune!(zic eu speriată)
El- Am nevoie de ajutorul tău
Eu- Sigur, te ascult.
El- Am ceva probleme și te rog mult daca poți să mă lași să trăiesc cîteva zile la tine.
Eu- Bine, poți , dar zi-mi ce ai pățit.
El- E o istorie lunga...
Eu- Am timp destul.......
El- Bine, uite, familia mea nu este una tocmai perfectă, azi am aflat că tatăl meu face parte dintr-o organizație mafiotă si vrea să mă implice și pe mine în aceasta dar eu nu pot și i-am zis că merg să spun totul la poliție deaceia acesta și-a pus oamenii lui să mă  omoare. Am reușit să scap de ei si am sunat la cea mai apropiată casă și sa dovedit a fi tu. Îmi cer scuze, poate ca ți-am creat probleme...
Eu- Nu, totul e bine.

Eram șocată, dar totuși am decis să îl ajut.

Eu- Este o cameră libera lîngă a mea, poti sta acolo.
El- Îți mulțumesc mult.
Eu- Bine, acum poate vrei să bem ceva? Sa te relaxezi puțin.
El- Sigur.
Merg la bucătărie pun suc in două pahare și mă întorc la el. Era îmbrăcat într-o pereche de blugi negri și  un maiou alb, mă uit mai atent și observ ca are o pată rosie. Pun sucurile pe masă și mă îndrept spre el.
Eu- Ce ai pățit aici?
El- Nimic, o simplă rană.
Eu- Dă-mi să văd.
El- Nu este nevoie.
Eu- Dă-mi.
Îl trag repede spre mine și mă uit la umărul lui plin de sînge. Mă întorc și iau din dulap trusa de urgență și îi tratez rana.
El tace și nu mai zice nimic.
După ce termin, mă întorc să iau paharele cu suc dar el repede mă apucă de mînă și mă trage spre el într-o îmbrățișare caldă.
El- Mulțumesc mult.
Eu- Nu ai pentru ce.

Iau sucul îi dau unul lui și el il bea repede.

Eu- Mergi să-ți arăt camera?
El- Da.

Urcăm la etaj și il conduc la camera liberă.

Eu- Vrei să-ți faci un duș?
El- Aș vrea.
Eu- Bine, baia e acolo(și îi arăt cu mina in direcția ei)
El- Mersi mult.

El pleacă la baie, iar eu mă duc să caut in dulapul tatei ceva haine.
Ps( Tatăl și mama sunt plecați cu munca într-o deplasare și  eu am rămas singură)
Găsesc o pereche de sorți si un maiou negru.
Îl observ că iese din baie legat cu un prosop in jurul taliei. Arăta așa sexy.
Are un corp perfect.

Vine spre mine și eu mă îroșesc

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Vine spre mine și eu mă îroșesc. Îi întind hainele pe care le-am ales, el le ea si merge la el in camera. Peste cîteva minute intru și eu. Era deja îmbrăcat și culcat pe pat.
Eu- Dormi?
El- Nu.
Eu- De ce nu ai vrut să fii cu tatăl tau?
El- Eu nu sunt așa. Vreau o viață normală. Linistită și fără probleme.
Eu- Te inteleg.
El- Ești foarte drăguță.
Eu- Mersi.
El- Vrei să dormi lîngă mine?
Eu- Nustiu.
El- Nu-ți fie frica, nu mănînc oameni.
Eu- Bine.

Ma culc lîngă el și acesta mă îmbrățișează strîns și așa adormim amîndoi.

Daniel OrmanUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum