13.18нас

1.1K 150 4
                                    

"Ахаа би шаналж байна. Надад үнэхээр хэцүү байна ахаа. Миний амьдрал тэр чигтээ харанхуй байна." гэх нэгэн залуугийн цөхрөл дүүрэн хоолой өрөөг цуурайтуулна.

Жимин хэдий бие хаа сайтай хаана ч зодолдчдог боловч тэр нэг өдөр бүх зүйл эхэлсэн байх.

"Зүгээрдээ Жимин. Ах нь үргэлж чиний дэргэд байна заюу. Би ч гэсэн бие сэтгэлийн зовлон амссан  нэгэн. Жимин хатуужилтай бай ойлгосон уу? "

"Тэгвэл ахаа би таны бүх зовлонг чинь үргээж өгье. " гэж хүүхдийн инээмсэглэл тодруулахад

"Ах чиний гэрэл гэгээ байж өгье." Гээд хэдий мэдрэгдэхгүй ч Юнги Жиминий хацар луу гараа зүглүүлэв. Яг хүрэх тэр мөчид Юнгигийн бие нэг бүрэлзэн тэд биесийнхээ дулааныг мэдэрч эхлэв. Хэн хэнийх нь нүд томорч баярласандаа орилох шахна. Жиминий нүдэнд нулимс цийлэгнэн удаанаар Юнги рүү дөхөж яг энэ мөчийг аль аль нь дотроо 'зогсчихоосой' хэмээн хүснэ. Юнгигийн нимгэн уруул Жиминий бомбгор уруул 2 уулзаж аажмаар гүнзгийрэхэд Юнгигийн өнчин ганц нулимс үнсэлтийг чимж тэр 2 салцгаав.

"Ахаа-ахаа таны бб.бие сааралтаад" гэхэд саяхныг хүртэл тэвчиж байссн Жиминий нулимс юу юугүй урсаад эхлэв.

Яг л үүнийг хүлээж байсан уу? Эсвэл мэдэж байсан уу? Гэлтэй Юнги гунигтайгаар инээмсэглэн нүдээ анив. Сүүлийн ганц нулимс нь удаанаар шоржигнох горхи шиг урссаар залуугийн бие агаарт замхран одов.

Өрөөг нэг хүний уйлах чимээ хадааж эд зүйлс хагарах чимээ гарна. Яг одоо л түүнд хорвоо дэлхийд амьдрах хүсэл үл төрж 13жил хамт амьдарсан түүнийхээ  араас энэ ертөнцийг орхиод зугтчихмаар санагдах ажээ.

~~~

Би амалсан!

Бүх зовлонг чинь үргээж өгье гэж

Би амлалтаа биелүүлсэн.

Та амалсан!

Би гэрэл гэгээ чинь байя гэж

Харин та биелүүлсэнгүй.

~~~THE END~~~







Зөө ёстой миянхэ удаж удаж шууд дуусгасанд. Хайртай шүү ☺☺😚😚 таалагдаагү юм байвал хамаагү шууд хэлээрээ😅😚😚🎵

♡Love house♡||Yoonmin\Compeleted\Where stories live. Discover now