Keesokan harinya,Jia meneruskan kerja seperti biasa.Tugasnya disana adalah sebagai technician civil dimana apabila pekerja disana mengadu seperti tandas rosak,lubang tandas tersumbat dan sebagainya,dia lah yang harus perbaikinya.
Jia bekerja dengan dua orang lelaki dikenali sebagai Fizi dan Iwal.Mereka juga bekerja sama bahagian dengannya."Macam mana kau boleh terpikir nak keje kat sini Jia?".Soal si Fizi. "Dulu cita-cita nak jadi lain, tapi x kesampaian,tu yang ambik bidang ni.Then ada member aku ni,die cakap kt sini ada keje kosong,so aku malas pikir lme,aku on jela" Cerita Jia dengan dua orang lelaki itu.
"Team A,korang pegi tingkat 5,ada tandas tersumbat kt sana,tah sape yang melabur sampai tersumbat pon x thu la",arah supervisor mereka. Pekerja disitu gelak besar apabila supervisor mereka membebel. "kau tgk la Encik Razak tu,kalau die da penat,haa macam tu la mulut die,xde insuran betul",kata Fizi kepada Jia.Jia hanya mampu tersenyum.
Team A pun melakukan tugas yang diarahkan tersebut.Sedang berjalan menuju ke lif,Jia ternampak dua orang lelaki di sofa.Mereka rancak berbual dengan seorang lagi rakannya.Jia hanya berlalu pergi bersama dua orang rakannya tadi.Sedang Jia masuk ke dalam lif,salah seorang lelaki dari sofa tersebut memandang Jia melalui tingkap gelap."Sape perempuan tu eh,budak baru ke?",bisik sendiri lelaki itu.
YOU ARE READING
Mr Annoying🙅
RandomSelepas tamat melanjutkan pelajaran di Kolej Vokasional,Jia mula bekerja di sebuah syarikat di Kuala Lumpur.