Part 4

11 1 0
                                    

Team A sudah pun siap memperbaiki tandas yang rosak itu.Jia dan dua orang lagi rakannya keluar dari tandas itu."Kerja yang bagus Jia,tak sangka kau cepat tangkap ape yang kitorang buat,"Kata Iwal kepada Jia sambil menyilangkan tangan mereka.Jia tersipu malu disitu walhal dalam hatinya berkata "i know who i am hehehe".

Jia,Fizi dan Iwal turun ke aras bawah untuk meletakkan barang kerja mereka.Waktu makan tengahhari sudah pun tiba.Jia dan rakannya Mira pergi ke kafe untuk menjamu selera.Sedang rancak berbual,tanpa mereka sedari ada yang memerhati dari jauh.

Lelaki yang bernama Nazri dan dua orang lagi rakannya bernama Gajen dan Syazwan ialah polis bantuan di syarikat itu.Gajen dan Syazwan sedang berbual manakala Nazri pula ralit memandang di hujung cafe."Oh dia la budak baru tu,ermm,apesal aku  pandang die,hati aku rasa lain.Adakah ini dinamakan cinta?hahahaha,mengarut lah kau Nazri".Nazri tersengih sendiri membuatkan Gajen dan Syazwan memandang pelik.Mereka bertiga sambung bercerita.

"Eh mira,kau kenal ke polis bantuan yang hitam manis tu?".Tanya Jia kepada Mira."Oh die tu,Nazri namenye.Die dah lama dah keje sini,tapi die tu jenis yang tak banyak bercakap,orang usik die pun die senyum je pastu serius balik sampai orang label die Mr Annoying".Jelas Mira kepada Jia."Macam menarik,tak pe kite follow the flow,mane tahu boleh usya ke?hehehehe".Jia berceloteh dalam hati.Selesai makan tengahari,Jia da Mira berlalu pergi meninggalkan cafe.Sambil lalu Jia menjeling ke arah Nazri.Pada masa itu Nazri berbual dengan dua orang rakannya.Setelah Jia dan Mira melepasi meja mereka,kini giliran Nazri pula memandang Jia hingga hilang di pandangan mata."Kenapa dengan aku ni?".

Mr Annoying🙅Where stories live. Discover now