Part 5

7 1 0
                                    

Keesokkan harinya Jia bekerja seperti biase.Sepuluh minit sebelum pukul 8pagi,Jia sudah berada di lot parking."Awalnya aku sampai,haha,nampak x betapa rajin nye aq pagi ni",Berseloroh sendiri.Jia keluar dari kereta dengan bangganya.Dia mengenakan sehelai baju khas untuk melakukan kerja maintenance,seluar track-suit dan juga sepasang kasut safety."Nampak bergaya disitu,hahaha"

Jia berjalan menuju ke lif.Sedang berjalan,dia ternampak sesusuk tubuh seseorang di tempat letak motosikal."Erk,tu si annoying kan?pergh awal giler datang.bagus2,pekerja yang baik".Jia hanya berlalu pergi meninggalkan bekas pandangan itu.Tanpa sedar,lelaki itu juga memandang kearah Jia melalui cermin sisi di motornya."Aduh,asal la die pandang sini,berapa lame lagi aq nak duduk sini acah-acah baru sampai,cepat la naik alahaii."Jerit Nazri dalam hati.Sebenarnye Nazri sudah lama sampai,tetapi dia menunggu seseorang.Dia sudah mula tertarik dengan Jia.Dia juga mengambil langkah berjaga-jaga supaya tidak ada sesiapa yang perasan.Nazri menuju ke lif untuk memulakan kerjanya seperti biase.

Jia bertugas di bahagian stor sementara ini.Maka dengan rasminya stor itu sudah menjadi rumah kedua  Jia."Boleh tahan jugak bilik ni,memang jadi port tidur aq la jawabnya,heheheheh."Ketawa kecil Jia sambil memandang stor itu.Jia mengambil sedikit barangnya untuk diletakkan di dalam stor yang tersergam indah itu.Setelah selesai,Jia meneruskan kerja seperti biasa.

Nazri mengambil tugasnya di bahagian kaunter pertanyaan.Dia berseorangan hari ini sehingga menyebabkan dia berasa bosan.Nazri termenung jauh sampai kan kawannya datang dia tidak perasan."Woi!jauhnya ngelamun, ingat awek lame ke?"usik Syazwan."Pe jadahnya aq nk ingat die, mcm la dia ingt aq,tah-tah tengah bahagia sekarang"marah Nazri kepada Syazwan.Nazri mempunyai teman wanita sebelum ini,tetapi disebabkan sikap wanita itu membuatkan dia tidak selesa yang hanya mengejar duit semata-mata.Sampai sekarang die takut untuk bercinta,tapi kali ini lain pula yang menimpa.Adakah pintu hati Nazri sudah terbuka untuk menerima wanita lain?

       *guys,maaf kalau lambat update,,sedang sibuk mengejar cinta yang x kesampaian.hehehehe..*

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 25, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Mr Annoying🙅Where stories live. Discover now