_beLIEve_

941 159 38
                                    


♭6♭

Jongin ... သုတ္ေခ်တင္ေျပးလာရင္း ... အဝင္ေပါက္ေရာက္မွ ... အသက္ကိုဝေအာင္ရွဴရင္း ... နာရီကိုတစ္ခ်က္ၾကည့္မွ ... သက္ျပင္းခ်ႏိုင္ေတာ့သည္ ...

"မမွီေတာ့ဘူးထင္တာ ..."

ညက store မွာလုပ္တာ ... ညဆိုင္းပါဆင္းေပးလိုက္ရတယ္ ...

အဲ့လူေနရာအစားထိုးဝင္လုပ္လိုက္ရေတာ့ ... မနက္ေက်ာင္းကို ခုလိုအသည္းအသန္ ... ေျပးလာရျခင္း ...

"အင္း ... ဒါေတြသာ Hun သိၾကည့္ ... ဆူခံရမည့္ အျဖစ္ ..."

ခုလည္း အိပ္ေရးမဝပင္မဲ့ ... မေန႔က Hun ကိုေက်ာင္းလာမယ္ေျပာထားေတာ့ ... မျဖစ္မေနလာခဲ့ရျခင္းသာ ...

Jongin လည္း ... ေက်ာင္းထဲျဖည္းျဖည္းေလးသာ ... လမ္းေလၽွာက္ဝင္လာရင္း ... ၾကည့္ေနက်ေနရာေလးကိုၾကည့္ေတာ့ ... Hun ကိုမေတြ႕ ...

Hun က ပံုမွန္ဆို ... သူ႔ကားရပ္တဲ့ ... အဲ့အပင္နားေလးမွာရပ္ေစာင့္ေနၾက ...

Hun မ်ားမေရာက္ေသးလို႔လား ...

အတန္းခ်ိန္လည္း နီးေနၿပီကိုမေရာက္တာေတာ့ မျဖစ္ႏိုင္ ...

Jongin လည္း ... ဖုန္းထုတ္ၿပီး ... Sehun ဆီ ဆက္ေသာ္လည္း ... ဖုန္းကဝင္ေနပင္မဲ့ ... မကိုင္ေပ ...

ပထမ အႀကိမ္မရလို႔ ... ဒုတိယအႀကိမ္ေခၚလည္း ... မရ ...

ေသခ်ာသည္ကေတာ့ ... Hun တစ္ခုခုျဖစ္ေနၿပီဆိုတာပင္ ...

ပံုမွန္ဆို ... ငါးမိနစ္တစ္ခါေလာက္အေၾကာင္းမရွိ ... အေၾကာင္းရွာဆက္တတ္သူပင္ ...

အင္း ... မေန႔က ေၾကာင့္ျမန္းလား ... မျဖစ္ႏိုင္ဘူးရယ္ ... သူကိုယ္တိုင္အခ်ိန္ပိုင္းသြားဖို႔ခြင့္ျပဳခဲ့တာကို ...

တတိယအႀကိမ္ေလာက္မွ ... ဝင္သြားေသာအခါမွကိုင္ေလသည္ ...

ဒါေတာင္ျပန္မေျပာဘူးရယ္ ... ကိုင္ထားပင္မဲ့ ...

"Hun လား ..."

ေသခ်ာသည္ ... ေကာက္ေနေသာ Hun ပင္ ...

"ေရာက္ေနၿပီလား??? ..."

beLIEve {SeKai}Where stories live. Discover now