Del 4

160 5 0
                                    

I dag var konserten til Justin Bieber.jeg gledet meg sykt. Da jeg skulle hente biletten min så leste jeg hvilken plass jeg fikk. Jeg kunne ikke tro det jeg leste, backstage. Jeg hylte av glede. Jeg skulle stå bake med selveste Justin Bieber.

"Noen timer før konserten nede på telenor arena"

jeg viste biletten til vakten, han så på biletten. - Du skal rett inn og til høyre, du trenger ikke å stå i kø bare gå forbi.- sa vakten. Jeg gikk forbi alle jentene, da jeg var nesten helt fremme med dør stoppet en jente meg. - hey,du ikke noe bøll her.- sa hun surt.

- Jeg bøller ikke vakten sa jeg skulle gå rett inn.- sa jeg til henne. En vakt kom og det va ikke hvilken som helst vakt,det var Jack. Jenta som hålt meg slapp taket på armen min. - hvem velger du Jack?- sa jenta som holt meg. Det hadde vert konkuranse om frontstage biletter. - Ingen, den konkuransen er avlyst, hvem av dere er Emma?- sa han. Ide jeg så opp dyttet jenta mej slikat jeg datt i søla. - Ops, unskyld.- sa hun sarkastisk.

Jack hjalp meg opp av søla. - Er du Emma?- sporte han. Jeg så på han og nikket. -Ja,det er meg.- svarte jeg. Jenta som dyttet meg ble sur. - Hva er spesiellt me henne, hun er bare en dum jente.-

Jack tok handen minog dro meg inn, da jeg så døra til backtage, kom jeg på at jeg ikke har noen rene klær.

Sommerferien❤️Onde histórias criam vida. Descubra agora