- Emma?- hører jeg mamma rope fra kjøkenet. Jeg springer ned trappen og inn på kjøkenet å ser mamma glise.
- Hva er det mamma?- spør jeg. Hun rekker meg et kort. På korte sto de "til Emma fra Jack". Jack var vakten til Justin. Jeg så på mamma, hun bare smilte.
Jeg leste på korte " Hei Emma. Jeg har hørt at du er Justin's nr.1 fan. Og jeg har set videoer av at synger, du er ganske god. Jeg vil derfor gi deg noe på bursdagen din, du vil få en gave om to dager. Du får åpne når du før den. Håper du liker det som du finner. Hilsen Jack"
Hvordan hviste Jack om at jeg likte Justin, og hvordan viste han adressen min. Jeg begynte å undre litt over korte, fordi han het det samme som faren min.
Mamma så på meg. -Hva sto det Emma?- Jeg så på mamma og smilte. - Det var et kort fra Jack, vakten til Justin. Det sto at jeg skulle få en gave om to dager.- jeg begynte å hyle av glede. Jeg hadde fot kort fra selveste Jack vakten til Justin Bieber.
"Neste dag"
Jeg voknet tilig. Tok på meg en hvit kjole med åpen rygg, som rakke ned til knærne. Jeg gikk å hentet posten, det var noen brev til mamma og en pakke til meg. Jeg la pakken på boret, så gikk jeg opp med brevene til mamma.
- Mamma, det er noen brev til deg.- sa jeg. Mamma svarte ikke. Jeg ble redd. Plutselig beveget hun seg. Fjo hun sov bare. - takk Emma, du er så snill.- sa hun med et smil på munnen. Jeg gikk ned, lagde frokost og satte meg ned vedsiden av mamma. Jeg tok me pakken som hadde kommet. Jeg så på mamma og hun så på meg. -Åpne den da vel Emma.- sa mamma. Pakken var liten og tynn. Jeg rev av papiret og åpnet esken. Synet av det som var i esken fikk meg til å hyle av glede.
Hva tror dere det va hun fikk i gaven? Les vidre for mer.