Ahh bunun burda ne işi vardı. Ben kızgın bir şekilde ona bakarken o ise bana alayla gülüyordu.
" Merhaba ben jungook jeon jungook iyi anlaşalım"
Hoca da sonra;
"Tamam jungook eun minin yanına otur."
Aha sıçtım yanım boş off keşke tae woonun Teklifini kabul etseydim
Ne kadar çocuk bana sırılsıklam aşık olsada jungook un buraya oturması dan iyid-
Sözümü kesen jungook un sesiydi "yana kayıcakmısın" demişti bana ahh şimdilik alttan alıcam sakin ol eun mi
Gayet sert bir sesle"geç" dedim. Oda bana kızgın bir ifadeyle bakıyordu.
Sanki birbirimize meydan okuyomuşuz gibi bakışlar atıyorduk birbirimize bakışmamızı bölen hocanın uyarıcı sesiydi." Teneffüste konuşursunuz hadi şimdi derse" dedi. Oda yanıma geçti ikimizde konuşmuyorduk. Kızlar ise bana malmısın bakışı atıyordular. Çocuğun içine düşükler resmen höst bir durun bakışı attım. Bizim sınıfça konuşmamız böyleydi. jungook bana anlamaz bakışlar atıyordu. Bende ne bakıyorsun bakışı attım. Oh be sonunda zil çaldı. Ben direk yanımda olmasını önemsemeyerek geçtim ve kankalarımla kantine indim.
( Okul Çıkışı)
So Jin le wo jin gittiler çünkü evlerimiz bir kaç sokak ötede. Yalnız yürüyordum. Birden çığlık sesleri sokağı doldurmaya başladı ve ben orda ne olduğunu çok merak ediyorum. Ve merakıma yenik düşüp gittim. Duvarın kenarından onların ne yaptığını seyrediyordum. Sanki öpüşüyorlardı. Ama sonradan kadın yere düşünce ani bir şekilde çığlığı bastım çünkü kadının boynu kandı.
Beni farketmiş olucakki arkasını dönmesiyle ben tabanları yağladım.
Hem çığlık atıyor hem de kosuyordum ağlamayı da ihmal etmiyorum tabiki beni birden kendine çekmesiyle daha fazla bağırmaya başladım. "İMDATTTTT YARDIM EDİN" diye bağırırken o ise nefesini boynuma üfleyip" kanını kokusu ve tadı süper" ben kaskatı kesilmiştim bir anda zayıf noktasına öyle bir vurdum ki ben bile hayret ettim. Adam bir anda yerde sürünmeye başladı adama tuhaf bir şeyler oluyordu. Yanlışlıkla kolunu kesti ve birden kayboldu. Bende bağıra bağıra eve koştum. Ellerim titriyor anahtarı alamıyordum. En sonunda buldum ve kapıyı açtım.
Ev sessiz ve sakindi. Gidip aynaya baktım bembeyaz olmuştu yüzüm. Hemen yüzümü yıkayıp üstümü değiştirdim. Ve yatağa yattım off neler oluyordu orda öyle en önemlisi 1 o kadının boynu neden kandı 2 o çocuk kolu kesilince neden birden kaybolduBen bunları düşünürken uyuya kalmışım.
-evett merhaba arkadaşlar sizin için akşam yazıyorum. Umarım beğenirsiniz ilham almak için kitaplar okuyorum eğer sizinde düşünceleriniz varsa söyleyebilirsiniz. Oy ve yorum atarsanız sevinirim şimdiden teşekkürler görüşmek üzere baybay♥️♥️♥️👋👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kan emici/vampir j.jk
Fanfictionkan emici bir vampir ve karşısındaki masum bir kız vampirin taş kalbini ısıtabilecekmi?!