Birinin beni dürtmesiyle uyandım göz kapaklarımı açamıyordum bile. Taki biri beni sert bir yere firlatılana kadar. Sanki karnım ortadan ikiye ayrılmış gibi hissediyorum.adam, yavaş yavaş bana doğru gelmeye başladı.
YAZARDAN ( yani benim ağzımdan)
⬇️⬇️
Genç kız daha ne olduğunu anlayamadan çoktan elleri ayakları bağlanmaya başlanmıştı. Genç kız daha şoku üstünden atamamışken birde bu çıkmıştı. Artık her iki bileklerinide hissetmiyordu. canı yanıyor du. Artık zar zor açabildiği gözlerini ilk karşınızdaki kişiye dikti.
Bu genç kızı bıçaklayan adamdı peki jungkooklardan nasıl kurtuldu. Belki o daha güçlü bir vampir dir. Genç kız yavaş tan uyandığını belirtmeye başlamıştı. Adam bir süre çaresiz olan zavallı kıza baktı. sonra "demek şu ünlü kreliçenin en değerli kaybolan kızısın hmm hiç fena değilsin" ne artık iyice saçmaladılar.
Bende " n-ne d-diyorsun s-sen,benim Bir ailem var zaten "hahaha beni kandırma kral seni bulmak için posterini bile çektirmiş " oha vallada bu benim⬇️⬇️
Kayıp melez prensses aranıyor
Bulana,200milyon won
Adı: Kim auraEun minin ağızdan ⬇️⬇️
Cidden nedir bu artık sinirleniyordum. Artık dayanamayarak. "seni varya döverim varoş herif BIRAK BENİ!"
"SEN NE DEDİN LAN BANA BANA BAK SEN SÜRTÜK BEN JUNGOOK A HİÇ BEMZEMEM EĞER BENİ SİNİRLENDİRİRSEN SENİ ŞURACIKTA BEVERİRİM ANLADINMI LAN BENİ"
Ben sadece hıçkırarak ağlıyordum. ardından çenemi sıkarak ona bakmamı sağladı. "anladın mı beni"
"a-an*hıck*lad-dım*hıck*
Sonra ona"canın cehenneme seni pislik* hıck* adamın son söylediğim lafa gözü dönmüştü "günah benden gitti"dedi ve benim üstüme çıkıp suratını yumruklama ya başladı. kesinlikle vampirdi çünkü çok büyük etki bırakıyor du . Kandan yüzüm gözükmüyordu. Sonra boğazımı sıkmaya başladı.bende daha fazla dayanamadım, gözlerim yavaş yavaş kapanmaya başladı en son gördüğüm şey odaya gürültü ile giren ve gözleri kırmızı renge dönüştüğü ve çok sinirli olduğuydu en son duyduğum şey...
HAHAHAHA yaşasın kötülük burda randomu patlatıyorum hadi size baybay ♥️♥️❣️♥️
Okuyucu"piç yazar geber" gibi yazmayın çünkü en kısa zamanda yb tekrar gelicek çünkü bende heyecanlıyım gerisini siz düşünün hadi sarange ❤️💗💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kan emici/vampir j.jk
Fanfictionkan emici bir vampir ve karşısındaki masum bir kız vampirin taş kalbini ısıtabilecekmi?!