Chapter 6

389 37 1
                                    

Jackův pooled

''Zbudil jsem se z bolestí hlavy a moje ruce byly obmotané kolem Brooklyna, on je tak sladký když spí. Včerejšek byl hodně vyčerpávající, jediné co jsem dělal bylo to že jsem brečel. Brooklyn byl celou dobu u mě a říkal mi že to bude dobrý.

Sundal jsem ruce z Brooklyna, slezl jsem s postele a šel do kuchyně pro nějaké jídlo, když jsem tam vešel všiml jsem si jak Andy a Mikey se k sobě mazlí. Bylo to roztomilé, nebudu lhát.

Vzal jsem si ze skříňky vafle a jakýkoliv džus co byl v ledničce. Šel jsem zpátky do pokoje a lehl si vedle Brooklyna a vzal si telefon. Podíval jsem se na náš instagram a viděl jsem jak se Rye vyfotil s Harveym a dal k tomu popisek ' těžká noc pro Jacka, dejte mu všichni vědět že ho máte rádi' a všiml jsem si kolik tam bylo komentářů od roadies a psali že mě mají rádi. Máme nejlepší fanoušky.

Usmál jsem se a všiml jsem si že se Brooklyn začal probouzet a potom otevřel oči ''dobré ráno zlatíčko'' usmál jsem se

''Dobré'' řekl Brooklyn a podíval se do mého telefonu. Tak jsem mu ukázal co Rye zveřejnil.

Tak jsem vzal telefon a vyfotil můj džus a Brooklyna a k tomu jsem napsal ' včera byla otřesná noc, hodně slz ale jsem v pohodě. Ještě že mám tady tohle'

''To nene''naříkal Brooklyn ''vypadám příšerně''

''Vždyť ses právě probudil'' zasmál jsem se ''ohh musím ti něco říct o Mikeym a Andym. Šel jsem do kuchyně a viděl je jak se k sobě mazlí.

''Ohh roztomilé'' řekl Brooklyn a přitulil se ke mně ''opravdu si myslíš že jsem roztomilý?''

''Kdybych to neřekl tak bych si to nemyslel''

Brooklyn se zasmál a přitulil se ke mě ještě víc ''Jak se cítíš, není ti v té mikině teplo?''

''Pokud si sundám mikinu tak budu smrdět'' zasmál jsem se

''Tak jdi pak do sprchy''

''Mě se nechce'' povzdechl jsem si

''Půjdu s tebou'' řekl Brooklyn a mrkl na mě

''Ehm''

''Žertoval jsem...ale nevadí mi to pokud by jsi to chtěl''

''Dáme si společnou vanu?'' Zeptal jsem se a přitulil se k němu

''Jasně'' usmál se

''Jdu ji napustit'' usmál jsem se a šel do koupelny a pustil vanu. Když byla vana plná zavolal jsem na Brooklyna a on hned přišel a vyfotil se v zrcadle a napsal k tomu 'čas na vanu..s Jackem😉'

''Podívej se všichni Jacklyn fanoušky s toho šílí'' zasmál jsem se sundal jsem si mikinu a boxerky a vlezl do vany. Brooklyn se taky vyslékl a přidal se ke mě.

''Počkat Jacku ... my zapomněli ručníky'' řekl Brooklyn a začli jsme se smát

''No dobře... zaběhnu pro ně, hned jsem zpět'' řekl jsem a dal mu pusu na čelo. Ale v tom Harvey zakřičel

''Kde je Jack a Brooklyn'' Zakřičel Harvey

''V koupelně'' Zakřičel jsem nazpět

''Kde?'' Harvey Zakřičel

''Že jsou v koupelně ty idiote'' řek Mikey a zasmál se

''Mikey pošli sem Harveyho'' zakřičel

''Co jen tak můžou chtít'' řekl Harvey a otevřel mírně dveře

''Přinesl bys nám ručníky? My zapomněli'' Brooklyn se zasmál

''Fajn, dejte mi minutku''

''Dík'' Brooklyn se usmál a přitulil se ke mě. Harvey položil ručníky za dveře a až jsme se okoupali, obmotali jsme ručníky kolem pasu, a přišla mi správa od Andyho

[Od:Andy]
Mrkni na story, co Rye zveřejnil

Otevřel jsem dveře a vešel do našeho pokoje. Podíval jsem se na story co Rye zveřejnil a bylo to video s popiskem 'Jack a Brooklyn se spolu koupou a tohle jsem slyšel'

''Jacku nech toho! Dej mi moje mýdlo''

''Ne''

''Prosím''

''Pod jednou podmínkou''

''Jakou''

''Polib mě''

Začal jsem se smát a Brooklyn vypadal vyděšeně a zeptal se jestli to vymažu, tak jsem to vymazal ale vidělo to už 100 lidí. Super.

''Prestaň na mě zírat Jacku, je mi to trochu nepříjemný''

''Promiň'' zasmál jsem se

Oblékl jsem se a a přitulil jsem se k Brooklynovi. Sledovali jsme na Youtube naše stará videa. Ráno je tak daleko ale bude super. Probudím se vedle mého nejlepšího kamaráda, a budu vědět kolik lásky jsem dostal od mého crushe.

Počkat crushe.

Brooklyn není můj crush.

Ale nebudu lhát, možná k němu cítím něco víc.

Ano.

Mám ho rád.

Ahoj tohle je moje další kapitola doufám že se vám líbila.

Xx❤❤

NEUBLIŽUJ MI |JACKLYN|Kde žijí příběhy. Začni objevovat