Işıl sesi duyar duymaz yatağın üstünde zıplamaya başladı. Fısıltıyla "Bu Murat" dedi.
O sırada Dağlar'ın söyledikleri ile şok geçirip yere poposunun üstüne düştü.
"Yalnız Tatlı Sapık numaranı gizlemeyi unutmuşsun. "
Tatlı Sapık...Numara...
Sıçtın Edil...
♡♡♡
Düştüğü yerden dehşetle bakan Işıl ile birbirimize bakıp anın şokunu atlatmaya çalıştık.
"Orada mısın bayan profosyonel? "
Karşıdan gelen sesle kendime gelir gibi oldum. Ne diyeceğimi bilmiyordum. Resmen ışık hızıyla rezil olmuştum.
"Hıı? " Al 'Hıı?' ne ya?
Karşıdan daha gürültülü bir kahkaha yükseldi.
Biri "Acemi sapık bu."gibi birşeyler söyledi.
Tam ağzımı açıp kimmiş acemi diye mahalle karıları gibi laf dalaşına girecektim ki elimdeki telefon birden alındı.
Işıl telefonu eline almış aramayı kapanmıştı.Elinde ki telefonu sinirle yatağa atınca "Telefon bu borumu?" dedim.
Demez olaydım saçlarından geçirdiği eliyle aniden boğazıma sarıldı. Diğer eliyle de ellerimi tuttu.
Işte o anda karateye yazılma kararı aldım.
"Lan salak hangi sapık telefonunu gizliye almayı unutur. "
Altında debelenirken konuşmaya çalışıyordum.Sonunda biraz sakinleşip üzerimden kalktı.
Kesik kesik nefes almaya başladı. Ciddi ciddi beni öldürecekti ya.
Korkarak "Şimdi ne yapacağız? " dedim. Bir iki saniye düşünüp bana baktı.
"Çabuk Watsapp, line gibi telefon numaranı kullandığın bütün hesaplarını kapat. Facebook'u dondur, Twitter'ı kapat."
Yüzümü birden buruşturdum.
"Twitter olmaz, o kadar takipçim var. "
Yatağın üzerinde ki kitabı eline alıp kafama attı.Allahtan kafamı zamanında yana çevirdim de kitap beni es geçti. Düşüp sayfaları buruşan kitabı kaldırıp tekrar yatağa koydum.
"Kapatmam diyo ya.Bak Edil seni ben..."
"Tamam, tamam."
Ellerini açıp tekrar üstüme doğru geldiğini görünce geri adım atmaya ya da en azından öyle gözükmeye karar verdim.
10 dakika sonra bütün sosyal paylaşım sitelerine üyeliğimi devre dışı borakmıştım.
Twitter hariç tabi. Ben o kadar takipçi edinicem diye neler yaptım biliyonoz mu siz?
Twitter'da kullanıcı ismimi değiştirmekle yetindim.Işıl'a bitti dediğimde az öncekinden daha az öldürücü gözüküyordu.
"Ya 118 i filan arayıp hattın kime ait olduğunu öğrenirse? " dedi aceleyle.
"Korkma, babam ona benzer şirketlerin hatlarımız üzerinde ki yetkisini çok önceden dava açarak kaldırtmıştı.Oradan arasada bulamaz."
Derin bir nefes aldı. "Peki başka bir şekilde kim olduğunu öğrenebilir mi?"
"Pek sanmıyorum"
Kafasını yastığa koyup yatağa uzandı.Bir on dakika kadar öyle kaldı. Ses çıkmayınca uyduğunu düşünmüştüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tatlı Sapık
HumorGünümüze yerleşmiş 'telefon sapıkları erkek olur' teorisini yıkmaya nedersiniz? Bir heyecan yaşamak isteyen. kızımız Edil yaşadığı şehrin 'popi' olarak tanımlanan çocuğu Dağlar'ın telefon numarasını ele geçirir. Tek taraflı bir telefon ve bir hat...