Telefonu kulağımdan çekip kim olduğuna baktım. Işte o anda;
Aman tan
rım didim. :)))
Tekrar kulağıma götürüp "Dağlar?" diye sordum emin olmak istercesine.
"Benden bu kadar kolay kurtulabileceğini mi sandın tatlı sapık? "
♡♡♡
Aslında karmaya hiçbir zaman inanmamıştım.İnsanlar yaptıkları şeylerin karşılığını bence hiçbir zaman alamıyorlardı.İnsanların uydurduğu saçma bir inanç olduğunu düşünüyordum.
düşünüyordum.
Ama artık karmaya inanıyorum.Bu yaşadıklarımın başka bir nedeni olamazdı.
Küçükken ayağımla ezdiğim küçük kurbağaların öcüydü bu eminim.Babaannem o kadarda ezme sonra seni bulurlar demişti. Ah babannem ah...
Ben böyle içimden saçmalar bir yana durayım, Dağlar hala telefonun diğer ucunda benim birşeyler söylememi bekliyordu.Ya da beklemiyordu benim bu gerizekalı sessizliğimin nedeni olmaklada övünüyor olabilirdi.
"Ne oldu şaşırdın mı?"
valla şaşırdım ya sürpriz yumurta gibisin.
"Sen...Sen beni neden aradın ki?"
Zaten ağzından ancak bu kadar mantıksız bir cümle çıkabilirdi Edil.
"Güzel soru. Şimdi düşün bakalım sen beni neden aramıştın?"
Eğlence olsun diye.
"İşte bende o yüzden seni aradım. Eğlence çıksın bana diye. "
Allah sesli düşünen senin belanı versin Edil. Millete kendini maskara eden Edil.Kazdığı kuyuya bodozlama dalan Edil.
"Ne eğlencesi be! Sen kimle eğleniyon? Hem ben eğlenilecek kız değil..."
Ha zaten bunu istiyon demi Edil. Çocuk senle evlensin istiyon. Sen niyetini baştan belli ettin Edil, seni okuyo diye yolluyoz biz oralara Edil sen oralarda erkeklerle...
Içimde hiç susmadan konuşan ana muhalefet babaanneme ittirip kendi bilincimi devreye soktum. Iki gündür onu o kadar çok andım ki kadın iç sesim kılığında ortaya çıktı sonunda.
"Sen gerçekten de sapık çıktın. İşi hayallerinde oralara kadar götürdün demek.Sende normal çocuklar gibi normal hayaller kursana."
"Ne diyosun sen ya ne hayali? Ben seninle alakalı mı hayal kuracağım? yanımda ki kırmızı ayıyla alakalı hayaller kurarırım daha iyi. "
Yastığımın yanında duran ayıyı elime alıp sinirle yatağa vurdum. Sonra onun hiçbir suçu olmadığını hatırlayıp tekrar yerine koydum.
"Senide anlamak lazım ya, bu yaşta ayıyla uyuyan birinden ne bekleyebilirsin ki? Anca hayaller...Artık kırmızı ayıyla mı alakalı başkalarıyla mı bilemem?"
Dişlerimi birbirine batırıp sessiz bir çığlık attım.Bir insan nasıl bu kadar ukala olabilirdi ki.
Sanene benim kırmızı ayıyla olan hayallerimden sanene. Tamam bir ara platoniğim olmuş olabilir. Küçükken ondan başka beni seven erkek yoktu ne yapayım. Tabi erkek olma kısmıda biraz meçhul ama...
Ne yapıyorum ben ya?
Elimde parçalanmış olan Kırmızı ayıya dudak büzerek baktım. Kaç yıllık ayımı kendi ellerimle tarihe gömmüştüm resmen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tatlı Sapık
HumorGünümüze yerleşmiş 'telefon sapıkları erkek olur' teorisini yıkmaya nedersiniz? Bir heyecan yaşamak isteyen. kızımız Edil yaşadığı şehrin 'popi' olarak tanımlanan çocuğu Dağlar'ın telefon numarasını ele geçirir. Tek taraflı bir telefon ve bir hat...