V šatně jsem se převlékla, a šla se protáhnout. Tady na tom stadionu jsou teď dá se říci dvě haly. V jedné je soutěž a v druhé máme bedny a různé překážky na protažení. Pokaždé v přestávkách hrály písničky od jaké koliv Kpopové skupiny a každý si mohl vybrat písničku jakou chce. Mně písničku vybrala Soo Sup, byla to písnička Dope od BTS. " Slečno Yun Hee měla by jste se připravit za 5 min. máte nástup. " "Dobře děkuji za info"
"Přivítáme slečnu Kim Yun Hee"
" Zdravím všechny doufám že to dnes večer zvládnu a že ty co ve mně věří že je nezklamu " " A vyzivatel je Victor" " zdravím všechny věřím že tady tu slečnu porazím"
" Dobrá tedy přejdeme na první trik,
Jako první zde máme speedstep s parakotoulem." Oba jsme zvládli dobře
" Další trik máme twohander se saltem vpřed" opět jsem zvládla ale Victor škrtl a dopadl na paty. " A poslední skok zde máme rondat s backflipem " rondat lehké ale backflip ten jsem sice zvládla ale Victor mi při dopadu podkopnul nohy a já tak dopadla přímo na kotník. Přiběhl ke mě rozhodčí a hned vynadala Victorovi že to viděl jak mi podkopl nohy. A že je diskvalifikován. " Slečno Yun Hee jste v pořádku?" " Ano ale mám pocit že mám vyvrknutý kotník" Jin si toho všiml a přeskočil tu zábranu a přiběhl ke mě.Z pohledu Jina
"Co se stalo vždyť to měla na dopad dobře a proč tam rozhodčí nadává tomu Victorovi" ptal se mě Taehyung " To já nevím ale myslím že není něco v pořádku Yun Hee se nezvedá" stoupl jsem si a vidím že se Yun Hee drží za kotník a tečou ji slzy. " Vážení diváci je nám líto ale dnešní soutěž se o chvíly zpozdí. Také máme povinnost vám zdělit že slečna Kim Yun Hee nebude moci na dále pokračovat" přišla kni nějaká žena a začala ji nadávat Yun Hee chtěla vstát ale nemohla okamžitě jsem přeskočil zábranu a běžel za ní. " Můžeš mi říct co jsem ti kdy udělala že jsi na mne tak hnusná!"" Ty se ještě ptáš co??" Pod touhle otázkou ji uhodila což byla poslední kapka vody chtěla ji uhodit znovu ale tomu už jsem zabránil. " Tohle už nikdy nedělejte !!" Řekl jsem a vzal jsem Yun Hee do náruče a odnesl ji do šatny. Tam stáli už i my kamarádi. Yun Hee byla celá bledá skoro jako moje triko. " Je ti dobře? Si celá bledá ." Zeptal se Kim Taehyung (V) " Ano jsem v pohodě" jen co to řekla omdlela. Ihned jsme ji s klukama odvezli do nemocnice.
Z pohledu Yun Hee
Otevřela jsem oči a viděla jsem Jina spícího v křesle. Vzbudil se a přišel ke mne " Jak se cítíš?" " O trochu lépe než předtím" někdo zaklepal "Dále " řekl Jin. Vešli kluci z BTS "Yun Hee představím ti moje kamarády ...." " Není třeba představovat já vás znám až moc dobře" kluci vyvalily oči "Co? Vy si myslíte že v ČR nejsou žádné fanynky nejslavnější Kpopové skupiny BTS ?" " No jako věděli jsme že tam pár jich bude ale i že ty nás budeš znát tak to jsme nečekali ..." Kluci kývl na náznak že souhlasí s Jinem . " Tak jestli nás znáš tak nás vy jmenuj" řekl Jimin trochu natěšeně . " Nic lehčího snad není ." Usmála jsem a začala"Ty jsi Namjoon neboli Rapmonster "
"Seok-jin neboli Jin"
" Taehyung nebo li V"
"Yoongi je Suga"
" Jungkook"
"Jimin"
"Hoseok neboli Jhope"
ČTEŠ
🌸Život s BTS 🌸
FanfictionV této knize jak už s názvu budou postavy BTS ale i jiné postavy z kpop a z kdrama 🌼