Hádka

53 1 0
                                    


Yun Hee:

Ležím tu už přes 3 hodiny a nikdo mi nechce říct kde je Sung Ae. No konečně přišla nějaká sestřička s tý bych mohla dostat ked je Sung Ae.

"Na ketrém pokoji leží slečna Sung Ae?" "Na protějším pokoji doktorko Yun Hee." "Děkuji." Vstala jsem a vytáhla jsem si z ruky kapačku.

"Ale doktorko tam jít nesmíte! Vy musíte odpočívat!" "Jsem v pořádku..... nic mi..... není..." Vyjdu ze dveří a jdu do protějšího pokoje,

otevřu dveře kouknu se a vidím že tam je i Jungkook. "Ahoj... Jak jí je?" "Ahoj noona slyšel jsem že si operaci vedla ty?"

"No jo protože tu v tu chvíli nikdo jiný nebyl... tak jsem vedla operací já. Snad ti to nevadí." " Ne Naopak jsem rád že jsi to byla ty alespoň vím že Sung Ae

bude v pořádku a teď jestli mě na chvíli omluvíš tak budu si muset dojít pro trochu vody." " Jo jistě jdi. Já Sung Ae pohlídám..." usmál se a odešel si pro vodu.

Vzala jsem si do ruky její složku a začala jí vše kontrolovat jestli je všechno v pořádku.

"Sung Ae doufám že až se vzbudíš tak si spolu popovídáme a stanou se z nás kamarádky." "Yun Hee..." "Hmm...??" otočila jsem se ke dveřím a tam stáli

Ji Hong, můj bráška, Taehyung a můj zrádce Jungkook. "Jak to že neležíš?!? " zeptal se mě Ji Hong s vážným tonem

"Přišla jsem se podívat na svojí pacientku." řekla jsem s omluvným pohledem a potom jsem se podívala zpátky na Sung Ae.

"Dobře ale teď už si pojď zpátky lehnout....." řekl Ji Hong. Jen jsem kývla a odebrala jsem se zpátky na pokoj ani jsem nedošla ke dveřím a už jsem byla

málem na zemi, kdyby mě Taehyung nechytil "Jsi v pořádku?" " Jo jsem......" a už jen tma. ¨

Taehyung:

Už jsou to 3 hodiny co spí a ještě se nevzbudila. Konečně se vzbudila po 5 hodinách. "Yun Hee už si vzhůru" "Jo ale kde je doktor Ji Hong a Jin"

"Šli něco vyřídit. A teď se budu ptát já. Proč ředitel tě uhodil?" "Co??Mě nikdo neuhodil to mám od těch schodů jak jsem spadla.."

"To říkej nikomu jinému a ne mě protože než si šla k tomu řediteli tak jsi tu modřinu ještě neměla."

" Dobře ale pochop že se o tom nechci bavit....." "Ale..." "Žádný ale to stačí už to neřeš dobře." kývl jsem a viděl jsem jak jí ukápla slza a potom další.

Okamžitě jsem jí slzy setřel a silně jí obejmul, po chvíli usnula tak jsem jí pořádně přikryl a sedl jsem si do křesílka.

Ji Hong:

Všiml jsem si jakou má modřinu na tváři. Tuhle modřinu měla když odcházela od ředitele.

"Jine?" "Ano?" "Pojď prosím s semnou." "Jistě. Co se děje?" jdeme k ředitelovy a cestou mu vysvětluji co se stalo. Vypadal celkem dost hodně naštvaný

a ani se mu nedivím, také jsem velice naštvaný protože abych se přiznal tak my na Yun Hee velice záleží. Zaťukal jsem "Vstupte"

"Dobrý den pane řediteli" Jin se jen mírně poklonil. "Co pro vás mohu udělat?" řekl a nabídl nám ať si sedneme

"Ne děkuji. No nebudu chodit kolem rybníka, a přejdu k věci ...... "

"Ještě jednou vztáhnete ruku na mojí setru tak si mě nepřejte! Mohu vám že to co jsem slyšel tak se mi vůbec nelíbí!" řekl Jin.

"Vůbec nechápu o co tu jde?" "Pane řediteli omluvte se a hned!" " Ne dříve než mi řeknete co se tu děje." "Tak jinak uhodil jste doktoru Kim Yun Hee?!?"

"Co?!?" "Tak ano nebo ne?!?" "Ano byl jsem to já!" "Ještě jednou se jí dotknete a přísahám že si značně te hledat novou práci!!!" řekl Jin a odešel.

" Pane řediteli věděl jsem že jste neschopný, ale až tak že jste dokonce ruku vztáhl na zaměstnance a ještě ke všemu na ženu tak to je doopravdy moc..."


🌸Život s BTS 🌸Kde žijí příběhy. Začni objevovat