" Yun Hee dnes letíme do Seoulu. A ty i tvoje kamarádka letíte s námi. A nechci nic slyšet. " Usmál se a já také vždycky byl můj sen letět do Koreje. Když mě propustili z nemocnice tak jsem jela s Jinem na letiště ptáte se co moje noha? Moje noha už je v pořádku nakonec to nic moc nebylo jen jsem blbě do šlápla. Přijely jsme na letiště a Soo Sup se tam bavila s Namjoonem. " Můžu sedět v letadle s Soo Sup?" "Nene ty sedíš se mnou takže šupky dubky za mnou a žádné omlouvání" když řekl Jin slovní spojení šupky dubky začala jsem se opravdu hodně smát až jsem myslela že mě odvezou do nejbližšího blázince i Jin na mě tak koukal. Po mém asi 10 minutovém záchvatu smíchu jsem si šla sednout na mě místo vedle Jina. Posadila jsem se a koukala jsem na něj na náznak že mi má co vysvětlit, Jin jen trochu prootočil očima a vysvětloval " Když ti bylo 6,5 let a mě bylo 13 tak nás rodiče od sebe rozdělily tebe poslali do zahraničí s domenim že ti tam bude lépe ale nebylo..... Podle toho co jsem o tobě slyšel a viděl.... Nedokážu si představit čím vším si si musela projít jen proto že se rodiče o nás nedokázali postarat...... Nic méně jsem tvůj starší bratr a mám tě rád noona. Takže se postarám o to aby se ti nic nestalo. " "Takže ty jsi můj bratr. Proč jsi teda nikdy nepřišel mě alespoň navštívit nebo mě vzít zpět domů" " Věř mi že jsem doopravdy moc chtěl jenže rodiče to zakazovaly pak se nabídla možnost že můžu jít do této skupiny, tak jsem neváhal. Soo Sup znám protože je to sestra Jungkooka ale ty to věděli Soo Sup jsem občas za námi jezdila a vyprávěla mi o tom jaka jsi, a vše o tom jak se k tobě chovají tedy chovali zle. " potom co to dořekl jsem se rozbrečela " Je mi to moc líto když vidím ty tvé modřiny a vím že nejsou od sportu. Doufám že mi to odpustíš." Objala jsem ho a řekla " Děkuji že mám tak skvělého bratra jako si ty" Po chvíli jsem usnula a zdál se mi zlý sen který se mi zdá poslední dobou často. Najednou domě někdo štouchnul. Otevřu oči a před demnou je Kim Taehyung.
" Nechceš si jít s sednout ke mně ?"
" Jo klidně "
Sedla jsem si k Taehyungovi a povídali si o tom co máme rádi a podobně po chvíli se vzbudil i Jin a otočil se na nás jak tam děláme blbosti. Do konce cesty jsem se jen dívala z okna
ČTEŠ
🌸Život s BTS 🌸
FanfictionV této knize jak už s názvu budou postavy BTS ale i jiné postavy z kpop a z kdrama 🌼