1.+*Its is HELL*+

11 1 0
                                    

Priekį sedėjusi mama per žvelgė per veidrodėlį į mane ir truputį šyptelėjo lig nič nieko nebūtų įvykę.Staiga masina sucype ir mes įsukam į didžiulį kiemą.Aplink daug žalių medžių,ir pievų.Įvairiausios švelniu spalvų gėlės vingiavo nuo ne stipraus vėjo o aplink vaikštinėjo daug paauglių.Abi su mama išlipam iš juodo ' Wolkswagen' užtrenkdamos durelės.Prie mūsų tuoj pat prislenka senyvo amziaus moteriškė stengdamasi nusišypsoti nors iš jos akių matosi kad jai užkniso visa ši maištininku pievą.

- Sveiki Atvykę į vienintele stovykla šiame mieste kuri yra ne toli pačiu įspūdingiausių meilės krioklių!Kuo busi vardu, Mergaite? - net neruošiosi atsakyti Tesiog užsiviepiu ir žiūriu į savo batus kol mano mama ne nusprendžia atsakyti už mane.

- Ji Dženefina - susiraukusi stebiu mama.

- Pataisau.Aš Džene - sumurmu ir įsistebiu į moteris persikreipusi veidą.

- Ji Dženefina Švarc - nieko nelaukus pasako mama o moterys numyke bet staiga vėl nusišypso ir ištarė :

- Kiek jai metu? -

- Šešiolika - šįkart pati ištariu.

- Malonu susipažinti,Dženefina,aš Manika, Iškart galime eiti jau gali atsisveikinti su savo mama - ližtelėjusi savo pirštą su liežuviu atversdama viena pilna puslapį ištepliotą rašalu.

Mama kelis kartus Prispaudžia Mane apkabinimui ir į duoda man lagamina dar kartą nusibraukdama trykštančia ašara nuo veido.

- Ate - Stebiu išvažiojančia mamos mašina iš žalingos teritorijos kuri prieš du metus buvo tik siaubingai nuvytusi bei smirdanti aplinką.

- Taigi Dženefina,Tavo būrys bus 15 - 16,gyvensi 4 kambary su penkiomis tavo metu merginomis - Manika nuveda mane į kambary.Niekaip negaliu patikėti kad mes pavydėjom šio kambario vyrisniems,seniau.

Vis dar nesuprantu kodėl po to įvykio.
To sakinio ' Ta jūsų Džene man tikra ragštis subineje' aš pasikeičiau.Vos kas kartą kaip kažkas įduoda man adrenalumo aš visą pabaltuojiu ir pradedu būti silpna lig sužeistas drugelis.Juokingiausia kad dėl to nebekenčiu vasaros stovyklų,aš čia buvau įšsiusta tėvų kurios užknisau su savo gyvenimo rutiną.

- štai,įsikurk - tai ištarus ji iš slenka iš mano kambariuką ir tiesiu takeliu pasileidžia nuo kalno.Bet vos praėjus kelioms minutėms į kambary įžengė juodut juodutele mergina maigydama telefoną.

- Ble... - net ne kreipdama dėmesio į mane krenta į drabužiais išklotą lova.Kol ne atsikrenksčiu ir priverčia mergina pažvelgė į mane.

Negalėjau apsakyti to žvilgsnio.Jis baimino mane.Juodi plaukai su viena dirbtinė žalia sruoga šone,taip pat tamsios rudos akis tarsi šokoladas bei dailus,tamsus antakiai.

- Agh,Labas - truputi parodydama šviesius dantis ištarė. - Aš Kloja -.

- Džene -

- Tau ne tinka šešėliai,Su jais atrodai kaip kalė.Tai tik mano nuomone. -
Pavartau akis.

- Lig tu su šiais skudurais ne atrodai kaip kalė - Numykiu

- tu įžūli mažę - Kloja atsidusta ir greit jos veidą nušvytina plati šypsena - Tu man patinki - skersai peržvelgiu ja.Kas tai merginai ne gerai? Po ilgos tylos per namelį suvibruoja jos Išmanusis ir ji tuoj pat pažvelgė į jį.

- Mano pusseserės jau čia.Tu gali palydėti mane?

- Mhm...Aš gal... - mintyse svarstau kas geriau.Susidraugauti su kambarioke ir ramiai gyventi ar įsigyti bauginančia prieše - Neisiu- nuryju didžiulį seilių gumuli buvusi gerklėje.

* * * * * * ; * * * * * * ;

Nauja istorija čia 👋 Nors žinau kad ji beviltiška.Bet tikiuosi kad bent kažkas (づ。◕‿‿◕。)づ.

Ačiū už menkiausią dėmesį ♥‿♥

Xoxo ♡



-BiggestDirectioner

[Summer Camp.Jenefin Švarc] Where stories live. Discover now