Lygiai aštuntą valandą visos pradedame keltis kad spėtumem susiruošti iki mankštos o po to pusryčių.Vakar kaip ir galvojau jos prisidirbo.Vadovai išvarė juos.
Apsirengus išėjau iš namelio.Atsisėdau prie stalelio ir atsiremiu savo galvą į ranką. - Džene - atsisuku į vadovė kuri prisėda prie manęs.- Ką veiki? -
- Sėdžiu.Kados eisime pusryčiauti? - Paklausiu Klaros.- Na,kol tavo kambariokes ir dar kelios merginos iš antro kambarelio neusitvarkys.O tau lengva gyventi su jomis? -
- Išskyrus tai kad vakar jos pasikvietė savo vaikinus ne.Ir kodėl jie ne mūsų būrį? - Klara nusijuokė pažvelgdama į mane.
- Jie iš 17 - 18 būrio jiems aštuoniolika - linkteliu.Supratau.Užsičiaupiu ir pažvėlgiu į kaip tik jau atėjusias merginas.Kloja,Julija ir Kristina su dar keliomis merginomis,spėju iš antro namelio.
- Gerai.Jau eisime - pasigirsta švilpukas ir visi iš kambarių išbėga dar daugiau personų. - Eisime daryti mankštos?! - pasigirsta keli taip.Sustojame po du tik aš vienintelė viena.Pačiam gale pasistiebiu bet už manęs neseniai atsiradusi mergina pagriebė už mano pečių ir nuleidžia mane.
- Ką darai?! - sušunku ant jos o ji nusivaipo.- Aš jau antrus metus čia tad nusileisk vyriasniems - kreivai pažvėlgiu į ją.
- Moterie,aš taip pat čia gal net trečius metus.Nusileisk vyriasniems -
- Aš Hermiona.Iš antro namelio o tu kas? - Hermiona pakėlė antakį.
- Aš Džene.Ketvirtas namelis - Ji m a Nusišypso ir eilė pradeda eiti.Visi žingsniuoja greitai vieni susiraukė kiti kalbėdami.
- Tu atrodai smagi.Ir graži.Ber jeigu tu esi Homofobe ar kažkas panašaus aš tikrai negalėsiu su tavim draugauti - papurtau galvą.
- Man atrodo kad žmonės ką myli ta ir turi mylėti.Visi mes nesame tobuli.Tu nedraugauja su homofobais? -
- Taip.Ir aš jau seniai žinojau kad turiu potraukį merginoms - palinksiu nemaloniai apsižvalgidama. - Tikriausiai tu dar kalbėsies su manim - Hermiona numyke.
- Tai aišku kad kalbėsiu - ir eilė pajuda.Mes jau einame sportuoti.
***
Sužinojus kad turesiu pusvalandį laiko kaip pavalgysiu nudžiugau.Bet dar labiau tapau laimingesnė kaip sužinojau kad eisiu maudytis.Aš myliu vandenį būti kelias valandas išskyrus duše.Pabaigus košė kuri buvo ištiesu skani kas man keista.Aš niekados nemėgau tokiu košių.
- Džene,Susitikime kaip pavalgysi prie didelio medžio - pakraupau pažvėlgiu į Krisa.Aš praktiškai nepažįstu jo.Vakar aš Tesiog žvalgiausi internete kol jo ne išvarė.Jeigu jie man išprievartauti arba pradės spardyti.
DŽENEFINA!IŠ KUR TOKIOS MINTYS?Tesiog ten nueisiu ir pasakysiu kad aš nenoriu draugauti su jais.Išėjau iš valgyklos ir pradedu eiti link takelio iki vadinamojo 'didžiausio medžio' kuris čia augo dar tados kaip aš nebuvau gimos.Tados kaip mano mama buvo paauglė.Išvydau Kloja,Krisa,Julija ir dar kelis vaikinus.
- Džene!
YOU ARE READING
[Summer Camp.Jenefin Švarc]
JugendliteraturVos suėjus vasarai Dženes tėvai nusprendė mergina nusiųsti į stovyklą per kurią Džene buvo pasiruošusi ne dalyvauti jokiose renginiuose,Bet kodėl gyvenimas iškrėtė didžiulį pokštą priversdamas keturias buvuses draugės vėl susitikti tuoj pačioje viet...