3.+*Boy's*+

16 1 0
                                    

- Taip,Kristina,Aš čia - suburbu ir išsiteškiu ant lovos stengdamasi sutelkti dėmesį į savo nelabai jau ir į merginos panašius nagus.

- Tu labai...Labai...Pagražėjusi -

- Džene,Julija,Kristina?Jūs pažįstamos? - Kloja sutrikus paklausė.Bet jos telefonas vėl suvibruoja.Jos veide atsiranda šypsena. - Krisas ateis! - Ji sušunka ir puola mosuotis per drabužių krūvą.

- Krisa tu matai kas dieną, kam tau puoštis prieš jį? - Kristina uždeda ranką ant Klojos pečio ir šypteli.

Kažkas ateis pas mūsų?Skamba lig vyriškasvardas,Krisas.Atsikreknsčiau.Gal jus galvojate kad esu labai nekalbi
Jus labai klystate aš tiek prakalbečiau kad pasiekčiau gineso rekordą bet mano užsispyręs charakteris yra toks ką ir padarysi.

- O,Džene!Tikrai tu jo nežinai - pašoka iš lovos Julija.- Jis - Klojos vaikinas Krisas,jie kartu važiavo į šią stovyklą -

- Ar ne miela? -

- Kiek mėnesių? - pasmalsaujiu.Kloja man patinka,jos vaikinas turėtų būti toks pat mielas kaip ir jį tik kad ne užknisantis nors galiu pasakyti kad aš pati esu tokia su savo Tikrais  draugais.

- prieš savaitę jau vienas - Truputi
Paraudusiais žandais ji susiriša juodus plaukus.

- O,tavo vaikinas kur?Jūs gyvenate tam pačiam mieste,gatvėje,ar internetu? - į mano lova įdumba visos trys merginos.

- Neturių - atsidustu ir tęsiu - man nereikia vaikino jie vis kelią tau problemas,prisigeria,liepė tau atvažiuoti pasiimti jį,jie šlykštus,ir dar jie neleidžia merginoms valgyt kiek jos nori ir dar milijonas priežasčių - visos įtempto iš ausimis klausosi manęs.

- Tu stipriai klysti - Julija papurto galvą.- Kur kitos kambariokes?Tojau bus 1 o mes čia tik keturios,kur dingo dar dvi? -

- Dvi?Argi neturėtų būti aštuonios? - nustebusi įsistebteliu į keistos formos Kristinos auskarus.

- Nope,dar dvi atvažiuos antradienį -.

Truputį patylim ir Tesiog nieko nedarom.Girdim tik kelis šūksnius per langus iš kito būrio.Staiga pas mūsų Tesiogine prasme įvirto keturi vaikinai.Vienas pribėga prie Julijos ir apkabina ją.A - Tai jos draugas,B -Tai jos vaikinas.

Kiti du net ne klausė įdumba į mano lova o,kitas prieina prie Klojos ir sukiša savo liežuvį į jos burną.Fu,spėju tai Krisas.

- Koks tavo vardas - iš kairės pusės mėlynplaukis paklausė žvilgtėledamas į mane.

- Spėk - atšaunu.

- Aura?Monika?Ella? - pakėlė dešinįjį antakį kvailai šyptelėdamas.- Duočiau tau vardą užsispyrelę -

- Labai toli nuo teisingo atsakymo.Tavo istorijoje gražiai būtų išraižyta - Nevykęs speliotojas - dabar jau visi stebi mus.Pasijaučiu nejaukiai.

- Koks šios užsispyreles vardas,Kloja? - šįkart jis atsisuka į Kloja.

- Taip,koks jos ,vardas - kitas prie manęs sėdėjas vaikinas pagaliau ištare - Mano Derekas -

- Ji?Džene - vieniša atsidūsta Kristina

    
                           ****




[Summer Camp.Jenefin Švarc] Where stories live. Discover now