BABAM.

247 8 8
                                    

“Melis bu soruyu çözermisin?"

Bu ses matematik hocamız Aysel Hanımın dı.Bende sınıfın ineklerindendim işte.Soruyu çözmek için tahtaya cıktığım da zil çalmıştı.

-Neyse meliscim bi daha ki sefere artık.

Dersler bitmişti çanta mı alıp dışarı çıktım.

-Melissss.

-Efendim Damla.

-Bişey mi oldu?Üzgün gibisin.

-Yine aynı aile kavgaları önemli bişi yok.

-Tamam canım görüşürüz .

Kafamı sallayarak okuldan ayrıldım

Eve geldiğim de annem bir yandan ağlıyor bir yandan da bavulları salona çıkartmaya çalışıyordu.Yanına gittim.

-Anne neler oluyor?Nereye gidiyoruz?Bu bavullar ne?

Ses gelmeyince artık iyice sinirlenmeye başlamıştım.

-Anne cevap ver neler oluyor?!

Annem elinin tersiyle göz yaşlarını silerek ayağa kalktı.

-Bu lanet olası yerden gidiyoruz hemde hemen!!!

Ne olduğunu hala anlamamıştım.Ben sormadan annem lafa atıldı.

-Baban beni aldattı Melis.Resmen dilim tutulmuştu.Bu olamazdı.Anneme böyle bi ihanet etse bile bana edemezdi.

-Anne nasıl,nerden biliyorsun?

-Eve geldi duşa gireceğini soyledi.Çok mutlu gözüküyordu.Sonra telefonu çaldı,bende açtım.Bi kadın nerde kalsın diyordu.İnanabiliyormusun baban bunu yapan baban...

Ne diyeceğimi bilmiyordum.Ama babamın telefonunu bi kadın aradı diye babamın bizi aldattığı anlamına gelmiyordu.Hızlı adımlarla yukarı çıktım babamın çalışma odasına girdim.Eğer gerçekten bizi aldatıyorsa bunun bi göstergesi olmalıydı.Her tarafı aradım ama hiçbisi çıkmadı.En sonunda bir çekmeceyi  açmaya çalıştım ama kilitliydi.Anahtarı bulmak lazımdı.Ama her zamanki gibi bulamadım.Bende kendi yöntemlerimle denedim.Tel toka,bıçak ve pense.En sonunda çekmeceyi açabildim.Tam ortada sadece bir kutu duruyordu.Kutuyu açtığımda bi saat duruyordu.

Bu saati daha önce hiç görmemiştim.Saati aldığımda kurumun köşesinde küçük bi kağıt parçası duruyordu.İçini açtım içinde büyük harflerle P ve O harfleri yazıyordu.Parantez içinde de bi adres yazıyordu.

Kağıdı aldım ve hızla evden çıktım.Taksiye atlayıp adrese geldim.Çok

büyük bi evdi en kötüsüde babamında arabası buradaydı.Ev çok sessiz.  gözuküyordu.Kapanın açık olduğunu sonradan fark ettim.

sessiz adımlarla içeri girdim.evde kimse yok gözüküyordu.Odalara baktım her zamanki gibi boştu yukarıda sesler duyunca yukarı doğru yürümeye başladım.Merdivenlerden çıktıkça sesler dahada artıyordu.Bi kadın sesini duyduğumda olduğum yerde kala kaldım.“Seni istiyorum içime girip beni doldurmanı"kapıyı hızla açtığımda kadının yüzü bana dönüktü arkasında adam kadını itmeye calisiyordu.Babam beni gördüğünde korku,dehşet,endişeli gözleriyle bana bakıyordu.

Sev Beni.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin