HER ŞEY DÜZELECEK

85 4 0
                                    

Ve en sonunda yeni evimize gelebildik.Şimdiki evimiz eski evimize göre küçüktü ama tatlı ve şirin bir evdi.Annem oranı gösterir göstermez idama çıktım.Odam beklediğimden de küçüktü ama oda küçük diye kardeşimle kavga edicek değildim.Evet bide kardeşim var adı umut okul gezisi olduğundan dolayı bu olayların hiçbirinden haberi yok ve bu durumda bizim için çok iyi oldu.Kolileri açıp eşyalarımı yerleştirdim.Sadece kiyafetlerimi dolaba yerleştirmek kalmıştı.Kıyafet işini de hallettikden sonra aşağı indim.Yemegimizi yedikten sonra annemle birlikte mutfağı topladık.İşimiz biter bitmez idama çıkıp ayıcıklı pijamalarımı giydim ve kendimi yatağa bıraktım.Sabah penceremden gözüme vuran ışıklar yüzünden oflaya puflaya yatağımdan kalktım.Banyoya gidip ekimi yüzümü yıkandıktan sonra okul üniformalarını giyip aşağı inecekken kafam yerime geldi.OKUL ama bir dakika benim okulunda mı değişmişti.OFF hayır istemiyorummmmmmmm.Merdivenlerden koşarak aşağı indim.Annem mutfakta kahvaltı hazırlıyordu.

“Anne sana bişi soracağım."

“Sanada günaydın melis evet sor bakalım."

“Okuluma nasıl gidicem çok uzak."

“Bu soruyu biraz geç sormadan mı melis.Her neyse artık o okula gitmiyeceksin.Kayıdını buradaki okula yaptırdım.Müdürün yanına gidip sınıfını  öğrenirsin."

“Anne bana niye  demiyorsun ben eski okuluma gitmek istiyorum. Ben oraya alıştım."

“Napabilirim melis o zaman 2 saatte okula gidersin tercih senin."

“OFFFFFF"

Kahvaltımı yapıp annemdende okul tarifini aldıktan sonra evden çıktım.dışarı çıkmamla soğuk rüzgarın tenimi titretmesi bir oldu.Sağa dön sola dön off sağamıydı  yoksa bide yakın diyodu yaaa neresi yakın bu okulun...

Hah al bakalım yolumu kaybettim olca da buydu zaten.Arkamda az önceden beri iki adamın sözlerini aldırmamaya ve  yolumu bulmaya çalışarak yürüyordum.Çıkmaz sokağa girdiğimi sonradan fark ettim hemen arkamı döndüm ahh olamaz o iki adam yolumu kesmişler bana ahlaksızca gülüyolardı.Sağa doğru adım atmak istedim ama hemen önüme geçtiler.Hala saçma sapan sözler söyleyip kendi aralarında gülüşüyorlardı.Biri elini yanağıma sürttügünde hemen geriye bir adım attım.

“Ne o küçük kız benden korkuyormusun yoksa ? "

Cevap veremedim bu sefer diğeri lafa girdi.

“Dur olum ya çerezimizle oyun oynama."

Öndeki bana doğru gelince çığlık atmaya başladım.Eliyle ağzımı kapatıp çığlığını bastırmaya çalıştı.Kulağıma doğru eğilip

“Çok güzel olucak bu benim için büyük bir zevk."diye fısıldadı.

Çığlık atmaya çalışıyordum adamın eli kıpırdamıyordu bile.Çığlıklarım içimde kalırken kendimi ondan kurtarmaya çalışıyordum.O kadar güçlüydiki.Derin bir nefes aldım ve kıpırdanma yı kestim.Kulağıma doğru eğilip küçük bi kahkaha attı.

“Aferim böyle uslu ol."

Gözümden akan yaşları düşünmeden ayağımla hassas noktasına vurmaya çalıştım.Acı içinde inleyerek ...

“Pislik" diye bağırarak sinirden titrememe rağmen dizimle bir tekme daha attım.Tam bir daha atmaya niyetlenmiştimki diğer adam gelerek boğazından tuttuğu gibi duvara beni var gücüyle çarptı.Cebinden çıkardığı büyük bıçağı görünce bir an hareket etmeyi kestim.Cebinde bıçak mı taşıyordu? Sıradan bir sokak çetesi değildi bu adamlar katiller di.Seri katil...

“Ölümü hak ediyorsun sürtük." diyerek bıçağı bana doğru getirdi tam bana saplıyacakken boğazında olan el yok olmuştu yada bana çoktan saplamıştı ölüyordum yada bana öle geliyordu.Gözlerimi açıp baktığımda emir iki adamı da çoktan halletmiş bana doğru endişeli ve korkmuş gözlerle geliyordu.Ama daha fazla dayanamayarak yere düştüm.Gözlerimi tekrar açtığımda emir yanındaydı.Sesini duysamda ona bakamıyordum.Yavaş hareketlerle beni kucağına aldı.Göz kapaklarım ağırlaşıyordu.Tekrar onun sesini duyduğum da gözlerimi açacak gücü kendimde bulamadım.

“Her şey  düzelecek. "

Sev Beni.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin