Cap 3 Vise ciudate

10 1 0
                                    

         Mă uit pe geam și văd o umbră de fata în fata casei.Ciudat nu este nici o fata,dar totuși umbră aceea sta in fata casei și parcă se uita la mine.

         Bon: Neața!
        Eu:Mmmmm......fac eu buimaca
         Bon:Trezirea!Știu că ești în weekend,dar trebuie să descoperim mesajul cat mai repede.
        Eu:Bine.Dar stai să mă schimb.
      Mă duc la baie îmi fac rutina de dimineața și mă schimb in

      Mă duc la baie îmi fac rutina de dimineața și mă schimb in

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

          Mă uit pe geam și văd o umbră de fata în fata casei.Ciudat nu este nici o fata,dar totuși umbră aceea sta in fata casei și parcă se uita la mine.
          Eu:Bon!
           Bon:Ce s-a întâmplat?
          Eu:Am văzut ceva in fata casei,dar am și visat.
           Bon:Cum adică ai visat?
          Eu:După ce m-am uitat pe fereastră am realizat că am mai văzut asta in vis.
           Bon:Bine...dar ce ai văzut pe geam?
          Eu:Era o umbră care parcă se uita la mine...
           Bon:Poate era doar umbra unui copac..
           Eu:Nu știu....dar faptul că am visat și mi-am adus aminte abia când se întâmpla?
             Bon:Bănuiesc ceva,dar nu sunt sigura...daca se mai întâmplă să îmi spui.Acum hai sa incercam sa descifrăm mesajul!
            Eu:Bine!
              Am avut noroc că mama nu este acasa...avem ceva timp la dispoziție.
       
        După 1 ora
 
      Eu:Bon am găsit toate hieroglifele care sunt in vrajă sau ce o fi asta.
       Bon:Bine....Acum trebuie să citești.
Ce înseamnă?
      Eu:Este o vrajă pentru cererea unui portal.
        Bon:Bine...Este bine!Acum trebuie sa citești cu voce tare vrajă pentru a deschide un portal către cealaltă dimensiune.
      Eu:Ok!"Pe un...
      Bon:De ce te-ai oprit?
      Eu:Am auzit ușa!A venit mama!
       Bon:O nu....Repede i-ați geanta și cartea și sări pe geam.
      Eu:Poftim?Vrei să îmi rup gatul?
       Bon:Fii calma ești la etajul unu și ai încredere.
     Eu:Ok!spun și sar.
        Bon a avut dreptate nu mi-am rupt nimic.
     Eu:Bon!Unde se presupune că mergem acum?
      Bon:Vom merge în pădurea unde e vechea ta casa.
     Eu:Bine.
       După vreo 20 de minute de mers ajungem in pădure și mă sună mama.
      
      Eu:Alo?
      Mama:Scumpo unde ești?
      Eu:Mama nu pot sa vin acum acasă mai inatrzii
      Mama:Bine!

        Eu:Și acum?
       Bon:Să căutăm un loc retras unde poți să spui vrajă și să nu te vadă nimeni.
         Eu:Ce zici să mergem acolo?
        Bon:Sigur!
         Îmi așez lucrurile langa un copac mare,iau cartea în mână și o întreb pe Bonnie.
         Eu:Bon....Crezi că va merge nu sunt vrăjitoare sau orice altceva.
          Bon:Sunt sigura.
         Eu:Bine!"căutăm tărâmul de dincolo de tot ce este real.Cautam tărâmul vrăjitoarelor,a vampirilor,a vârcolacilor,a hibrizilor,a tuturor creaturilor.O poarta către acest tărâm poruncesc să se deschidă!"
        Bon:Perfect!Acum trebuie sa treci prin portal.
         Eu:Bine!
       Trec prin portal și ajung într-o lume destul de colorata cu mulți oameni prietenoși fie că sunt vampiri sau vârcolaci,hibrizi sau vrăjitoare.
         Bon:După atâta timp mă bucur că totul este la fel de vesel și prietenos.
          Eu:Bon...cum îl găsesc pe tata?
         Bon:Oamenii de aici au auzit despre tine trebuie sa spui că îl cauți pe Josh.
          Eu:Ok...
         Eu:Buna ziua!Mă puteți ajuta?spun eu unei bătrânici
        B:Sigur.Ce pot face pentru tine?
          Eu: Știți cumva unde îl pot găsi pe Josh Blank?
        B:Scumpo.....nu ai auzit?
          Eu:Ce să aud?
        B:Din păcate Josh a murit când s-a luptat cu un demon care a vrut să treacă prin portal.
           Eu:Poftim?
         B:Da.....dar cine îl caută?
           Eu:Fi..fiica lui!
         B:Deci tu ești Clary!
           Eu:Prefer că oamenii să mă strige Anna.
         B:Bine.Inainte să pleci trebuie să îți dau un mesaj de la tatăl tău.
            Eu:Ok!
          B: Du-te la casa nr15 și intră în ea.Acolo a locuit tatăl tău și de când a murit nimeni nu a mai locuit.
             Fac cum îmi spune și mă duc la casa Nr 15.Intru și primul lucru pe care îl văd este un tablou cu mine,el și o femei care nu semăna deloc cu mama.
          Bon:Ce ciudat...o cunosc pe aceasta femeie.Este Helena,regina vrăjitoarelor.Ea are toate puterile și se poate transforma in ce vrea.
           Caut scrisoarea peste tot,dar nu o găsesc.
         Eu:Bon...am căutat peste tot,dar nu este nici o scrisoare.iar după mă uit în spatele tabloului unde găsesc scrisoarea.In ea scria:

         "Scumpă mea fiică,daca găsești aceasta scrisoare înseamnă că te-ai întâlnit cu Joel.Vreau să îți spun adevărul.Pe langa ce ți-a spus Bonnie,trebuie să îți mai spun ceva.Ea nu știa,dar de fapt mama ta este Helena,femeia din imagine.Mama ta a făcut-o pe Helena să cadă pe scări din cauză că nu putea avea copii și era geloasa pe propria ei soră.Sora ta.....
Sora ta nu a murit de tot.Este blocată in lumea umbrelor.Pe ea ai văzut-o și tot ea te îmbrâncea.Ca să o aduci înapoi ai nevoie de Alec.El este singurul în care poți avea încredere.Este un vampir.Pentru al găsi trebuie sa faci un portal spre lumea vampirilor.
         Era sa uit cred că ai inceput să visezi ce se întâmplă a doua zi sau peste câteva zile.Deja ți-ai descoperit una dintre puteri.
               Nu mă uita Clary....Te iubesc.."
        Eu:Deci pe mine mă cheamă de fapt Clary și mama era Helena!?
         Bon:Da Clary!
        Eu:Bine atunci!Mâine vom merge după Alec.Acum să mergem acasă.
Cred că îmi voi schimba look-ul.
         Bon:Asta e Clary a mea.
        Eu:Voi face orice pentru sora mea.
Bonnie îmi esti că o mătușă
          Bon:Pentru că asta îți sunt!
        Eu: Adică...?
          Bon:Da.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Oct 28, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

 Ce sunt?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum