Kira?

254 29 5
                                    

Bocsi a képért muszály volt xD pls majd a kommentbe írja le valaki, hogy írjam: Ryuuga szemszög vagy L szemszög? Vagy Ryuzaki szemszög?

*Ryuuga szemszög*

Az új osztálytermembe belépve kiszúrta a szemem egy illető. Valahonnan már ismerhetem hisz...csak nem Yagami Light? Kikerekedett szemekkel bámulom az osztálytársam feltűnően hisz ezt szóvá is teszi egy kishölgy...aki...hát....khm...elég nagy dekoltázst nyújt az ellenkező neműek örömére.
- Öhm...Te hallod...miért is stírölöd az osztályelnököt nyomikám?- szólt hozzám azon a hajszálvékony nyávogó ribanc hangján. Kirázott a hideg amikor meghallotam a "lányt".
- Ismerem...és nem igazán érdemes boncolgatni honnan...- mondtam nyugodtan de mégis határozottan. A cicababának igazán szexi fantáziája lehet hisz szerintem roszra gondolt...mivel tányér szemekkel bámúlt egy jó pár percig. Oda ballagtam a leghátsó badhoz s nemes egyszerűséggel ledobtam mellé a táskám. Lehuppantam az újdonsült helyemre majd a külvilágot kizárva fejhalgatómat elővettem, felraktam a fejemre és elindítottam valami random zenét ami a kedvemet tükrözte. Nem sok, csak 1 perc kellet hogy észrevegyem, szólogat valaki. Túlságosan elmerültem, elbambultam. Remek nem is én lennék...túl keveset alszok, nem tehetek róla.
- Végre hogy felfigyelsz! Yagami Light vagyok az osztályelnök!- nyújtotta felém barátságosan jobb kezét.
- Örvendek a találkozásnak! Ryuuga Ryuzaki!- mondtam kicsikét lelkesen, hisz a sejtéseim beigazolódtak...ő volt Kira. A halálomkor az a mosoly szíven ütött...hisz én barát ként tekintettem rá de mégis legbelül tudtam hogy ez nem helyes. - Jó újra látni...Kira- suttogtam nemlétező bajszom alatt.
- Jobbnak vélném hogy míg be nem - nem tudta befejezni mondanivalóját hisz becsengettek. Mi is az első óra...? Light felélegzett majd durcásan kifújta a levegőt amin ha akartam volna elkuncogtam volna magam...túl sok a volna...helyére ballagott, felkapta a táskáját majd lehuppant mellém. Jobban mondva a baloldalamra, belülre. Végig figyeltem cselekedeteit amit ő nem vett figyelembe, inkább gyorsan elővette a cuccát és egy kis darabkát kitépve füzetéből, ráírt egy pár soros szöveget amit felém csúsztatott.

"Jobbnak vélném ha pár hétig melleted ülnék. Csak míg megszokod az új sulit, osztályt. Valamint ha lemaradsz (ha te ilyet is tudsz akkor grat mert nem nézném ki belőled..) akkor tudok segíteni."

Én csak egy bólintással jeleztem hogy nincs bajom a dologgal. Órán majdnem elaludtam, pedig matek volt ami viszont a kedvenc tantárgyam..anyám meg is jósolta (mostani...kedves nőszemély...csak most veszem észre milyen jó és kellemes érzés ha van egy édesanyád..) hogy belőlem vagy titkár vagy nyomozó lesz mert hogy rendőr az biztos nem..kedves...a maga módján..mielőtt még kérdezné valaki nincs apám így azt jelen pillanatban nem tapasztalhatom meg milyen ha egy egész családod van nem csak egy anyád meg egy nővéred...de szerencsére ők "nem csak egy" nők...emlékszem egyik nap mikor már hulla voltam anyám csodálatosan fényes és cukormázas aurája kiszúrta a szemem...épp az ebédemet hozta be mire meglátott...egyből aggodalmas tekintete lett. Lerakta mellém a tálcát, megsimizte a buksim és megölelt mire kicsúszott a számon az " istennő " megtisztelő elnevezés. A reakciója csak annyi volt pár szóba össze foglalva elsírta magát és puszilgatta az arcomat miközben nevetgélt, szipogott. Na de vissza a jelenbe. Light nemgyőzött ébresztgetni így fogta magát egy jó módszert alkalmazva mindig megpöckölte az orrom mikor lehunytam volna a szemem. Óra után a következő terembe haladva mellém szegődött //xD mint Mikszáth Kálmán Mauks Matyi szholgabíró mhellé//
- Látom fogalmad sincs merre kell menni..- nehézkesen de vissza tartotta a nevetést ügyhelve a lelki vhilágom éhpségéreh! //Mily udvarias fíjatal embörke!//
- Háht...- vakargattam tarkómat picit kínosan. Beérve a kémia terembe Light után koslattam mint a kiscsirke anyja után libasorba...és ledobtam a helye melletti székre a táskámat.
- Szabad kérdeznem...miért nem alszol rendesen? Bocs hogy anyáskodok már most..- kiváncsiskodott...na valyon miért ha nem miattad...khm..no homo! Le lehet rólam szállni nem vagyok madárijesztő hogy rajtam csücsüljenek a varjak!
- Öhm...izé...- adtam a felettébb értelmes választ mire elröhögte magát.- hosszú..
- Hogy hogy?- lepődött meg a barna loboncú.
- Phihológusos témakör.
- Oh...értem...Bocsi.
- Semmi baj. De hogy hívják azt a pláza cicát mert ha nem Baby Girl a beceneve akkor én ki futok a világból.
- Pff...De..én adtam neki anno a nevet- elmosolyodtam őszinte jókedvén hisz mostmár nagyjából átlátok az álarcán. Mivel már szinte nem is vettem észre semmijen színészkedést ami felettébb érdekes..
- Amúgy Yuki Murami a teljes neve...mufaszha!- komolytalanságára elnevettem magam. Nem vall rá, viszont meglepő módon tetszik ez a Light..ez a jókedvű őszinte és kedves..jóh hogy nem még áradozok is róla..//ebből regény lesz gyerekik// megrázva fejem kizökkenek a rózsaszín felhőmből.
- Öhm..ez meg mi volt?- kérdezte érdeklődve
- Kiráztam magam az álomvilágomból...mielőtt még valami hülyeséget gondolnék mivel megesik.
- Hááát jóóó...te amúgy érted a- becsengetnek amit észrevett és idegességébe a fogát csikorgatja.
- Nem édekel én ezt mán végig mondom már csak azé is!- parasztoskodott az "elnök" amit kifejezetten élveztem hisz még nem láttam ezt a felettébb gyerekes oldalát ami igazán aranyo.......túl keveset alszom...

Kéc is...végre megcsináltam! Khmike...hetente hozom a részeket.
Pusszancs~ ^^

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 14, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Love NoteWhere stories live. Discover now