Κεφάλαιο 1

58 9 36
                                    

(Σκέψεις της Luna)

Είμαστε μες στην τάξη Δευτέρα ημέρα , τρίτη περίοδο των θρησκευτικών και κάνουμε τα κλασικά , δηλαδή ?

Όλα όσα μπορεί κανείς να φανταστεί εκτός από θρησκευτικά ...

Τα αγόρια να κάνουν αγώνες ποιός είναι πιο δυνατός , τα κορίτσια , εκτός από την παρέα μου , να χαζεύουν τα αγόρια , και εγώ με την παρέα μου να χαζεύουμε τα κινητά μας ...

Η δασκάλα ? Η δασκάλα όπως πάντα να πίνει τα χάπια της για να μην πάθει υστερία με εμάς ...

Αυτή είναι ζωή ...

L = Luna
M = Maria
K = Kate
J = Julia

M : Σήμερα έχει γενέθλια ο Jimin !

L : Τώρα το κατάλαβες ?

Κ : Η αλήθεια να λέγεται έχει τόση ώρα που έρχονται οι ειδοποιήσεις για τα γενέθλια του αλλά τέλος πάντων ...

Μ : Σόρρυ , τώρα το είδα ...

J : Και τι έκανες πριν ?

Μ : Συγγνώμη , πρόεδρος τμήματος είμαι δεν θα με ενημέρωνε η διευθύντρια για τον καινούργιο ?

Κ : Ποιόν καινούργιο καλέ ?

Μ : Τον καινούργιο μαθητή , τι με κοιτάτε έτσι ? Δεν σας το είπα ?

L : Όχι !

Μ : Καλά σας στο λέω τώρα πειράζει ?

J : Και πως τον λένε ?

Μ : Δεν θυμάμαι ...

Κ : Πάντως έχεις πολύ καλή μνήμη ...

Μ : Κοροϊδεύεις ?

Κ : Ναι , μέχρι και τα γενέθλια του Jimin ξέχασες , τι σόι Army είσαι εσύ ? Μας έλεγες και ότι είναι ο bias σου ...

Μ : Τώρα είναι ο Nam ...

J : Τι είσαι εσύ βρε παιδί μου ? Αλλάζεις bias πιο γρήγορα από όσο αλλάζει τα κανάλια η τηλεόραση ...

Μ : Αφού ο Jimin είναι-

L : Μην το πεις !

Μ : Πολύ ψηλός ...

Κ : Ενώ ο Nam είναι νάνος ...

Τότε χτυπά η πόρτα και μπαίνει μέσα η διευθύντρια ...

Δ = Διευθύντρια
Κ = Καθηγήτρια

Δ : Συγγνώμη για την ενόχληση αλλά ήρθε ο καινούργιος μαθητής ... Πέρνα μέσα ...

Και κάνει την είσοδο του στην τάξη ένα ψηλόλιγνο αγόρι , με κάστανα μαλλιά και άσπρα ακουστικά γύρω από τον λαιμό του , ήταν πολύ σοβαρός , γοητευτικός και γλυκός ταυτόχρονα ... Πως το καταφέρνει ? 3 σε 1 , Απίστευτο ! Η κολόνια του μύριζε από χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά και ο τρόπος που κοίταζε , ο τρόπος που περπατούσε ... Αυτά τα εκθαμβωτικά μάτια του σκάναραν την τάξη προσεκτικά , μάλλον προσπαθούσε να δεί καμιά άδεια καρέκλα , και η άδεια καρέκλα που εντόπισαν ήταν αυτή δίπλα μου ... Άρχισε και περπατούσε αργά αργά προς το μέρος μου και καθώς ερχόταν έβλεπε εμένα , στα μάτια ... Στάθηκε δίπλα μου και είπε δίνοντας το χέρι για χειραψία ...

S = Sungyeol

S : Sungyeol , να καθήσω εδώ ?

Έμεινα να τον κοιτάω δυστυχώς μόνο για κλάσματα δευτερολέπτου , ανταπέδωσα στην χειραψία λέγοντας ...

L : Luna , βεβαίως !

Αυτό ήταν , ερωτευμένη με τον καινούργιο μαθητή Sungyeol ! Έμοιαζε κάπως έτσι ...

Αυτό ήταν , ερωτευμένη με τον καινούργιο μαθητή Sungyeol ! Έμοιαζε κάπως έτσι

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

MemoriesWhere stories live. Discover now