(Σκέψεις της Kate)
Ξύπνησα μέσα σε ένα τεράστιο , κρύο και άσπρο δωμάτιο ...
Ήμουν ξαπλωμένη πάνω σε ένα ολόλευκο κρεβάτι αλλά όπου και να κοιτούσα δεν είχα την δυνατότητα να καταλάβω που βρίσκομαι ...
Και επίσης , δεν ένιωθα τα πόδια μου ...
(Σκέψεις του Dongwoo)
Εδώ και δώδεκα ώρες περιμένουμε νέα για την Kate έξω από το δωμάτιο όπου βρίσκεται ...
Πλέον έχει ξημερώσει ...
Βέβαια ο Sungyeol και η Luna ακόμη να φανούν από εκείνη την ώρα που έφυγαν και άρχισα να ανησυχώ ...
Τα άλλα αγόρια ο L , ο Woohyun και ο Hoya πήγαινε στο σπίτι μας - μένουμε όλοι μαζί - ...
Ο Sunggyu πονούσε την κοιλιά του και είναι στην τουαλέτα εδώ και κάνα δεκάλεπτο και η καημένη η Maria προσπαθεί να βρει παρηγοριά στην αγκαλιά της Julia ...
Εν τω μεταξύ η Julia είναι η μόνη που παρέμεινε ψύχραιμη και δεν κλαίει ...
Ξαφνικά είδα έναν γιατρό να έρχεται προς το μέρος μου και πήρα τηλέφωνο τον Sungyeol να έρθει γρήγορα ...
Τα κορίτσια δεν τον παρατήρησαν και έτσι ήρθε μόνο σε εμένα λέγοντας μου χαμηλόφωνα τις εξελίξεις ...
Γιατρός : Είστε συγγενής η φίλος της Kim Kate ?
D : Ναι , είμαι φίλος της , μήπως μπορείτε να μην με κρατάτε σε αγωνία ? Σας παρακαλώ ...
Γιατρός : Λοιπόν έχει ένα θέμα αλλά δεν θα έλεγα ότι είναι και τόσο επικίνδυνο για την υγεία της όμως μπορεί να την επηρεάσει μόνο πνευματικά ...
D : Ωραία λοιπόν τι έγινε ?
Γιατρός : Καθώς έπεσε από την λιποθυμία λόγο του ότι προσγειώθηκε απότομα τραυματίστηκε σοβαρά ένα σημαντικό μέρος του κρανίου και επηρεάστηκε και το μυαλό , με αποτέλεσμα να χάσει μία σημαντική αίσθηση ...
Και κάπου εκεί τον διέκοψαν οι φωνές του Sungyeol ...
Έλα ρε φίλε , τώρα μας θυμήθηκες ?
Sy : Γιατρέ τι έγινε ?
L : Είναι καλά η Kate ?
D : Περιμένετε να ακούσω πρώτα εγώ και μετά θα σας πω , συνεχίστε γιατρέ ...
Γιατρός : Δεν μπορεί να περπατήσει πια ...
Τα μάτια της Luna σε αυτές τις λέξεις γέμισαν με δάκρυα και κρύφτηκε μέσα στην αγκαλιά του Sungyeol , εγώ από την άλλη τους κοιτούσα με ένα βλέμμα απορίας μιας και πριν την είχε διώξει φωνάζοντας ενώ τώρα ανταπέδωσε στην αγκαλιά της ...
YOU ARE READING
Memories
FantasyΈνας μυστηριώδης άντρας γεμάτος από γοητεία αλλά χαμηλών τόνων , που συνέχεια τις μάγευε όλες στο πέρασμα του ... ξαφνικά όχι μόνο μάγεψε , αλλά και μαγεύτηκε από εκείνη που έχει το χρώμα του φεγγαριού στα μάτια της και το όνομα που για εκείνον ήταν...